菜單

3.12.18

האמירה השישים ושש

עבודתי ממשיכה אל השלב הנוכחי, היא מצייתת להסדרים החכמים שביצעתי, והיא גם ההצלחה האדירה שלי. איזה אדם יכול לעשות דבר כזה? בני האדם מעדיפים להפריע לניהול שלי, הלא כן?
אולם עליכם לדעת שאף אחד לא יכול לעשות את עבודתי במקומי, לא כל שכן לבלום אותה, משום שאף אחד לא יכול לומר או לעשות את הדברים שאני עושה ואומר. על אף שזה המצב, בני האדם עדיין לא מכירים אותי, את אלוהים החכם והכול יכול! אתם לא מעזים להתנגד לי בגלוי מבחוץ, אך אתם מתנגדים אליי בלבכם ובדעתכם. טיפשים! האם אתם לא יודעים שאני האל שרואה את לב לבו של האדם? האם אתם לא יודעים שאני בוחן כל מילה וכל מעשה שלכם? אני אומֵר לכם: לעולם לא אומַר עוד דברים עדינים. במקום זאת, כל דבריי יהיו דברים של שיפוט חמור, ואני אבדוק אם תוכלו לשאת זאת. מעתה ואילך, בני האדם שלא קרובים אליי בלבם, כלומר אלה שלא רוחשים לי אהבה כנה, הם אלה שמתריסים נגדי בגלוי.

כיום, עבודתה של רוח הקודש הגיעה לנקודה שבה השיטה הקודמת כבר אינה בשימוש, ושיטה חדשה באה במקומה. בני האדם שלא ישתפו איתי פעולה באופן חיובי ופעיל, ייפלו לשאול, אל תהום של מוות (בני האדם האלה ייעלמו לעולמים).השיטה החדשה היא כדלקמן: אם לבכם ודעתכם אינם נכונים, אשפוט אתכם מיד. הדבר כולל דבקות בעולם, בעושר, במשפחה, בבעל, ברעיה, בילדים, בהורים, באכילה ושתייה ובבגדים, ובכל הדברים שנמצאים מחוץ למישור הרוחני. הנאורות של הקדושים תהיה יותר ויותר גלויה. כלומר תחושות החיים יהיו יותר ויותר ברורות ויהיו בתנועה מתמדת. כל מי שיגרום אפילו להפרעה הקלה ביותר, יסבול מפלה הרסנית וישתרך הרחק מאחור על מסלול המרוצים של החיים. את בני האדם הפושרים שאינם מחפשים במסירות, אני נוטש לחלוטין, אני מתעלם מכולם ללא יוצא מן הכלל, והם יסבלו אסונות במשך אלף שנים. במקרה של בני האדם שמחפשים בלהט, כלומר אלה שתמיד מפריעים, אשליך הצדה את בורותם ואהפוך אותם לנאמנים לי. יתר על כן, יהיו להם חוכמה ובינה, ולכן הם יחפשו אמונה גדולה אף יותר. אני מכפיל את הברכות שלי על כל הבנים הבכורים שלי, והאהבה שלי שורה עליהם בכל עת. אני משגיח עליכם ומגן עליכם בכל עת, ולא אניח לכם ליפול ברשתו של השטן. התחלתי להשיק את עבודתי בקרב כל בני האדם, כלומר הוספתי פרויקט נוסף. בני האדם האלה הם אלה שמשרתים את המשיח מזה אלף שנים, והמון האדם הזה יתקהל לתוך המלכות שלי.

בניי, עליכם להעצים את הנוהג שלכם. כמה עבודה מחכה לכם שתעשו אתה, שתסיימו אותה? אני רק מקווה שתמהרו ותבשילו, כדי שתסיימו את העבודה שהפקדתי בידיכם. זו האחריות הקדושה שלכם, וזו החובה שצריכים למלא אלה מכם שנמנים על בניי הבכורים. אגן עליכם עד סוף הנתיב, ואגן עליכם כדי שתוכלו לזכות באושר נצחי איתי! לכל אחד מכם צריכות להיות תובנות לגבי העובדה שהקרבתי קורבנות רבים וסידרתי סביבות שונות, והכל כדי להפוך אתכם למושלמים. אתם יודעים שאלה כל הברכות שלי, הלא כן? כולכם בני האהובים. כל עוד תאהבו אותי בכל לבכם, לא אזנח איש מכם, על אף שהדבר תלוי בשאלה אם תהיו מסוגלים לשתף איתי פעולה באופן הרמוני.

  לדעת יותר
כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה