菜單

2.12.18

האמירה השישים וארבע

אסור לכם לקבל את דבריי בדרך אבסורדית – עליכם לקבל את דבריי מכל ההיבטים ולנסות לפענח אותם יותר ולדון בהם שוב ושוב, ולא רק למשך יום אחד או לילה אחד.
אתם לא יודעים מה רצוני או באיזה היבט אני משלם מחיר כבד. כיצד תוכלו להוכיח שאתם מתחשבים ברצוני? אתם כולכם כאלה – אתם לא מסוגלים להעמיק בפרטים, ואתם מתמקדים רק בפני השטח ומסוגלים רק לחקות. איך אפשר לקרוא לכך רוחניות? זו רק התלהבות אנושית, זה דבר שאני לא תומך בו, ויתרה מזאת, זה דבר שאני מתעב. אני אומֵר לכם: יש לחסל את כל הדברים שאני מתעב, והם חייבים לגווע באסונות ולהישרף באש שלי ובמשפט שלי. אחרת, בני האדם לא ידעו מה פירושו של "פחד", הם יהיו כל כך הוללים, והם יראו אותי תמיד בעיניים אנושיות – הם כה טיפשים! להתקרב אליי ולשתף איתי הן הדרכים הטובות ביותר לסלק את הרעיונות של השטן. אני רוצה שכולכם תפעלו על פי הכלל הזה כדי להימנע משיפוט ומחוויית אובדן בחייכם.

כל כך קשה לטפל באדם. הוא נתון תמיד לשליטתם של בני אדם, אירועים ודברים חיצוניים, ונתון תמיד לשליטתן של תפיסותיו שלו, כך שאין ביכולתו לשאת עליי עדות טובה ואין ביכולתו לשתף איתי פעולה היטב. אני תומך בכם ומטפח אתכם ללא-הרף, אך אתם פשוט לא מסוגלים לעשות כמיטב יכולתכם כדי לשתף איתי פעולה. כל הדברים הללו מבטאים בבירור את חוסר ההבנה שלכם כלפיי. בבוא העת, כאשר לא יהיו לכם עוד ספקות לגביי כלל, איש לא ימנע מכם לצעוד בדרך האמת, ואף תפיסה אנושית לא תוכל לעכב אתכם. מדוע אני אומר זאת? האם אתם מבינים באמת ובתמים את משמעות דבריי? רק כאשר אני מבהיר דברים כאלה אתם מגלים הבנה מסוימת. בני האדם הם כה טיפשים ומחשבתם כה רפה. רק כאשר המחט פוגעת בעצם הם מתחילים לחוש מעט כאב. כלומר רק כאשר דבריי מצביעים על מקור מחלתכם, אתם משתכנעים לחלוטין. על אף שכך הדבר, לפעמים אתם עדיין מסרבים להנהיג את דבריי ומסרבים להכיר את עצמכם. כעת, בשלב הזה, מדוע עדיין לא תפסתם כמה קשה לטפל באדם? האם דבריי אינם מדוברים באופן שקוף או מובן לחלוטין? מה שאני רוצה הוא שתשתפו איתו פעולה ברצינות ובכנות. בין אם דבריכם ערבים לאוזן או לא, כל עוד תהיו מוכנים לשתף איתי פעולה ותוכלו לעבוד אותי בלב שלם, תזכו להגנתי. אפילו אם מדובר באדם שהוא בור ועם הארץ, אהפוך אותו לנאור כדי שהוא יוכל להשליך מעליו את בורותו. זאת מכיוון שמעשיי חייבים לתאום את דבריי. אני האל הכול יכול שלעולם לא מבטיח הבטחה שהוא לא יכול לקיים.

רצוני יתגלה מיד לכל הכנסיות ולכל הבנים הבכורים, ודבר לא יוסתר עוד לעולם, מפני שהגיע היום שבו הכל נחשף. כלומר המילה "נסתר" לא תהיה בשימוש עוד, ויתרה מזאת, לא יהיה קיים עוד שום דבר נסתר. כל בני האדם, האירועים והדברים הנסתרים חייבים להיחשף בזה אחר זה. אני האל החכם שבידיו הסמכות המלאה. כל האירועים, כל הדברים, וכל אדם ואדם נתונים בידיי. אני נוקט צעדים משלי כדי לחשוף אותם, ואני אחשוף אותם בזה אחר זה באופן מסודר. אני אוודא שכל מי שיעז לרמות או לנסות להסתיר ממני דבר, לא יקום עוד לעולם. אנקוט פעולה כך כדי שכולכם תוכלו לראות זאת. ראו בבירור! המחיר הכבד ששילמתי אינו לשווא, אלא שהוא יישא פרי. כל מי שלא יקשיב לי או לא יישמע לי, ייתקל מיד בשיפוט שלי. מי עוד מעז לצאת נגדי? על כולכם להישמע לי. אני אומֵר לכם: כל מה שאני אומר ועושה, וכל מהלך, כל רעיון, מחשבה ותוכנית שיש לי כיום נכונים, והם לא מותירים מקום לשיקול דעת. מדוע אני אומר לכם שוב ושוב שעליכם פשוט להיות חסידי אל ושאין צורך להרהר בכך יותר? זוהי הסיבה. האם עדיין עליי להבהיר זאת?

התפיסות שלכם מעכבות אתכם, אך אתם לא חושבים שהסיבה היא שאתם עצמכם לא עשיתם שום מאמץ, ובמקום זאת, אתם מחפשים את הסיבות אצלי ואומרים שלא הפכתי אתכם לנאורים – אילו מין דיבורים הם אלה? אתם לא לוקחים שום אחריות בעצמכם, אלא תמיד מתלוננים בפניי. אני מזהיר אתכם! אם תמשיכו כך ולא תשלמו שום מחיר, תסולקו! אני לא אומר אמירות מרחיקות לכם לאורך כל היום כדי להפחיד אתכם. אלה העובדות למעשה, ואני עושה את מה שאני אומר. ברגע שהדברים יוצאים מפי, הם מתחילים להתגשם. בעבר, הדברים שאמרתי התגשמו לאט, אך כיום המצב שונה, והדברים כבר לא מתרחשים לאט. למען ההבהרה, אני לא דוחף או משדל עוד, אלא מדרבן אתכם וכופה עליכם להתקדם. אומר זאת בפשטות רבה עוד יותר: מי שיכול לעמוד בקצב עושה זאת. מי שלא יוכל לעמוד בקצב ולהתקדם הלאה יסולק. בעבר, דיברתי אליכם בסבלנות מכל בחינה, אך פשוט לא הקשבתם. כעת, אחרי שהעבודה המשיכה עד השלב הזה, מה תעשו? האם אתם עדיין מתפנקים? אני לא יכול להשלים אדם כזה. במקום זאת, הוא יהפוך למושא סילוק שלי ללא ספק!

עוד
כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה