菜單

29.11.18

האמירה השלושים ותשע

האמירה השלושים ותשע
פקחו את עיניכם והביטו ואז תוכלו לראות את עוצמתי הגדולה בכל מקום! תוכלו להיות בטוחים באשר אליי בכל מקום. היקום ומלואו מפיצים את עוצמתי הגדולה.
הדברים שאמרתי בנוגע להתחממות מזג האוויר, לשינויי האקלים, לאנומליות של בני האדם, לאי-הסדר השורר בדינמיקות החברתיות ולרמאות שבליבם של בני האדם התגשמו כולם. השמש מלבינה והירח מאדים; הכול שרוי באי-סדר. עדיין אינכם רואים זאת?

כאן מתגלה עוצמתו הגדולה של אלוהים. אין ספק שהוא אל האמת האחד – הכול יכול – שאנשים חיפשו במשך שנים רבות! מי מסוגל לדבר תחילה ולגרום בכך לדברים להתרחש? רק האל הכול יכול שלנו. האמת מופיעה מייד ברגע שהוא מדבר. כיצד ייתכן שלא תאמרו שהוא אל האמת?

אני יודע בליבי פנימה שכולכם נכונים לשתף פעולה עמי, ואני מאמין שלכל נבחריי, אחיי ואחיותיי האהובים, יש שאיפה כזאת, אלא שאתם פשוט לא מסוגלים להיווכח או ליישם בפועל ולא יכולים לשמור על קור רוח ולהיוותר רגועים כשאתם נתקלים בהתרחשותן של ממשויות. לעולם אינכם מקדישים תשומת לב לכוונותיו של אלוהים, ואתם מציבים את האינטרסים האישיים שלכם בראש וצועדים ראשונים קדימה. תרשו לי לומר לכם – כך לעולם לא תשביעו את רצוני ולא תפעלו לפי כוונותיי! ילדים! פשוט תנו לי את ליבכם באופן מלא. שיהיה לכם ברור! איני רוצה בכספיכם או בחפציכם, ואיני רוצה שתתייצבו לפניי כדי לשרתני בקנאות, במרמה או מתוך צרות אופקים. היו שקטים ובעלי לב טהור, המתינו וחתרו אל האמת כאשר מתעוררות בעיות, ואני אתן לכם תשובה. אל תחיו בספק! מדוע לעולם אינכם מאמינים שדבריי הם אמת? מדוע אינכם מסוגלים להאמין בדבריי? עקשנים במידה מסוימת ועדיין לא השתניתם עד היום – אתם בורים מדי, וכלל אינכם נאורים! כמה מתוך אמיתות המפתח אתם זוכרים? האם באמת חוויתם אותן? אתם מתבלבלים ופועלים בפזיזות ומתוך חיפזון כשאתם נתקלים בבעיות! כיום, העיקר הוא שתיכנסו לרוח ותדברו איתי יותר, כאילו שליבכם חושב מפעם לפעם על בעיה. אתם מבינים? זו נקודת מפתח! יישום מושהה הוא באמת בעיה. הזדרזו, אל תשתהו! אנשים ששומעים את דבריי ואינם משתהים, אלא מיישמים אותם מייד, יזכו לברכות גדולות! אעניק לכם כפליים! אל תדאגו! עשו כדבריי, ואל תשתהו אפילו שנייה! לעתים קרובות תפיסותיכם האנושיות הן כאלה, ואתם נוטים לדחות דברים; תמיד דוחים למחר את אשר יש לעשות היום. עצלנים וכל כך מגושמים. אי אפשר לתאר את זה במילים! אני לא מגזים אלא מציין עובדות. אם אינכם מאמינים לכך, בחנו את עצמכם בקפידה, בדקו את מצבכם ותגלו שאכן כך הוא!

עוד
כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה