菜單

22.11.18

האמירה המאה ושמונה

בקרבי כולם יכולים למצוא מנוחה ולהיות חופשיים. אלה שמחוצה לי אינם יכולים לקבל חופש ואושר, מכיוון שרוחי, רוח הקודש, אינה נמצאת עמם. האנשים האלה קרויים 'המתים חסרי הרוח'.
ואני מכנה את אלה שבקרבי 'האנשים החיים בעלי הרוח'. הם שייכים לי והם ישובו אל כס מלכותי. אלה שנותנים שירות ואלה ששייכים לשטן הם המתים חסרי הרוח, ואותם יש להשמיד ולאיין. זו תעלומה הכרוכה בתוכנית הניהול שלי, דבר שהאנושות אינה יכולה להבין לגביה, אך גם פרסמתי את הדברים עבור כולם. אלה שאינם שייכים לי הם נגדי; אלה ששייכים לי הם התואמים אותי. זה לגמרי מעבר לכל ספק, וזהו העיקרון שלפיו אני שופט את השטן. העיקרון הזה צריך להיות ידוע לכולם, כדי שיוכלו לראות את צדקי ואת הגינותי – כל אלה שבאים מהשטן יישפטו, יישרפו וייהפכו לאפר. זו גם חמתי, וכך ניתן לראות טוב יותר את טבעי. מעתה ואילך, טבעי יפורסם בפומבי – הוא יתגלה בהדרגה לכל העמים והאומות, לכל הזרמים הדתיים, לכל הכיתות ובכל אורחות החיים. דבר לא יוסתר. הכול יתגלה. הסיבה שבעטיה עליי לעשות זאת היא שטבעי והעיקרון המנחה את מעשיי הם התעלומות הנסתרות ביותר מעיני האנושות (עליי לעשות זאת כדי שבניי הבכורים לא יפרו את צוויי המנהליים וכדי להשתמש בטבעי הנגלה כדי לשפוט את כל העמים והאומות). זו תוכנית הניהול שלי ואלה שלבי עבודתי. איש לא ישנה זאת בקלות דעת. באנושיותי כבר הבאתי לידי ביטוי את הטבע השלם של אלוהותי, ולכן איני מרשה לאיש לפגוע באנושיותי. (כל דבר שאני מביא לידי ביטוי בחיי הוא הטבע האלוהי – ולכן כבר אמרתי, אני אלוהים בכבודו ובעצמו, אשר התעלה מעבר לאנושיות הרגילה.) אני בהחלט לא אסלח לכל מי שיפגע בי, ואתן לו לגווע לעד! זכרו! זה מה שהגדרתי, כלומר זהו חלק חיוני מצוויי המנהליים. על כולם לראות זאת: הישות הפיסית שהיא אני היא אלוהים, ואף יותר מכך, אלוהים בכבודו ובעצמו. זה צריך להיות ברור עכשיו! איני מדבר ברשלנות. אני אומר ואציין את כל הדברים בבירור עד שתבינו באופן מלא.

המצב מתוח מאוד; לא רק בביתי – אפילו יותר מכך מחוץ לביתי. אני מבקש שתישאו עדות לשמי, תביאני לידי ביטוי בחייכם ותעידו עליי בכל ההיבטים. היות שאלה הם עתות הסוף, הכול מוכן עכשיו והכול שומר על מראהו המקורי ולא ישתנה לעולם. אלה שאמורים להיות מושלכים יושלכו, ואלה שאמורים להישמר יישמרו. אל תנסו להיאחז בכוח או לפלס בכוח דרך החוצה. אל תשבשו את ניהולי ואל תהרסו את תוכניתי. בעיני אנשים, אני תמיד אוהב ומלא חמלה כלפי האנושות, אך בכל הנוגע אליי, טבעי מובחן על פי השלבים בעבודתי, היות שאני האל החי בכבודו ובעצמו, האל הייחודי בכבודו ובעצמו! אני איני ניתן לשינוי, ועם זאת משתנה ללא הרף. זה דבר שאיש אינו יכול להבינו. רק כאשר אומר ואסביר לכם את העניין, הוא יהיה ברור לכם ואתם תבינו. אני אוהב, מלא חמלה, צודק ומטיל משמעת כלפי בניי, אך איני שיפוטי (בכך אני מתכוון לומר שאיני משמיד את הבנים הבכורים). כלפי אחרים, שאינם בניי, אני משתנה בכל עת, על פי חילופי העידנים: אוהב, מלא חמלה, צודק, מלכותי, שיפוטי, מלא חימה, מקלל, שורף, ובסופו של דבר אני משמיד את גופם הגשמי. אלה שיושמדו יגוועו יחד עם רוחם ונפשם. אך באשר לאלה שנותנים שירות, רק רוחותיהם ונפשותיהם תישמרנה (אומר לכם כיצד ליישם זאת באופן ספציפי מאוחר יותר כדי שתוכלו להבין). עם זאת, לעולם לא יהיה להם חופש והם לעולם לא ישוחררו, מכיוון שהם נחותים מאנשיי ונתונים לשליטתם. הסיבה שכל כך תיעבתי את עושי-השירות היא שהם כולם צאצאי התנין הגדול האדום כאש, אך גם אלה שאינם עושי-שירות הם צאצאי התנין הגדול האדום כאש. במילים אחרות, כל אלה שאינם בנים בכורים הם צאצאי התנין הגדול האדום כאש. כשאני אומר שאלה שנמצאים בתהום הנשייה משבחים אותי לעד, אני מתכוון לומר שהם יתנו לי שירות לנצח. זה הוגדר מראש. האנשים האלה יהיו תמיד עבדים, בקר וסוסים. אני יכול לטבוח אותם בכל עת ולהשתלט עליהם כרצוני, מכיוון שהם צאצאי התנין הגדול האדום כאש ושטבעי אינו קיים בהם. היות שהם צאצאי התנין הגדול האדום כאש, טבעו קיים בהם, היינו טבען של בהמות. זה נכון לחלוטין ואינו משתנה לנצח! היות שאת כל זאת ייעדתי מראש, איש לא ישנה זאת (אני מתכוון לומר שלא ארשה לאיש לפעול נגד הכלל הזה), אחרת אכה אותו ארצה!

לאור התעלומות שאני חושף, עליכם לראות לאיזה שלב תוכנית הניהול שלי ועבודתי התקדמו, לראות מה אני עושה במו ידיי, לראות מיהו המושא לשיפוטי ולחרון אפי. זהו צדקי. על המסד של התעלומות שחשפתי אני מתווה את עבודתי ומנהל את תוכניתי. איש אינו יכול לשנות זאת – יש לעשות זאת צעד אחר צעד על פי תוכניתי.[א] תעלומות הן דרך הפעולה של עבודתי, אותות המסמנים את הצעדים בתוכנית הניהול שלי. איש לא יוסיף ולא יגרע דבר מתעלומותיי, מכיוון שאם התעלומה שגויה, הדרך אף היא שגויה. מדוע אני חושף בפניכם כעת את תעלומותיי? מהי הסיבה? מי מכם יכול לומר זאת בבירור? אמרתי שתעלומות הן הנתיב, אם כן, למה הכוונה במילה "נתיב"? זהו התהליך שאתם עוברים מן הבשר אל הגוף, וזהו שלב חשוב. לאחר שאני מגלה את פשר תעלומותיי, תפיסותיהם של אנשים מסולקות בהדרגה ומחשבותיהם נחלשות בהדרגה. זהו תהליך ההיווכחות בממלכת הרוח. אם כן, אני אומר שעבודתי מתנהלת בשלבים, וזה אינו עניין מעורפל – זו המציאות וזו צורת עבודתי. איש אינו יכול לשנות זאת ואיש אינו יכול לעשות זאת, שכן אני הוא האל הייחודי בכבודו ובעצמו! אני משלים את עבודתי באופן אישי. כל היקום נתון לשליטתי הבלעדית, ואני לבדי מארגן אותו. מי מעז לא להקשיב לי? (בביטוי 'אני לבדי' אני מתכוון לאלוהים עצמו, מכיוון שישותי הפיסית היא אלוהים עצמו – אם כן, אל תיאחזו בחוזקה בתפיסותיכם). מי מעז ללכת נגדי? הם ייענשו בחומרה! ראיתם את גורלו של התנין הגדול האדום כאש! זהו סופו, אך זה גם בלתי נמנע. אני חייב לעשות את העבודה בעצמי, כדי שהתנין הגדול האדום כאש יבויש; הוא לא יוכל לקום אי פעם, והוא יושמד למשך נצח נצחים! כעת אני מתחיל לגלות את פשרן של תעלומות. (זכרו! רוב התעלומות שנחשפות הן דברים שאתם נוהגים לומר, אך שאיש אינו מבין). כבר אמרתי שכל הדברים שבני אדם רואים כבלתי-גמורים, כבר הושלמו בעיניי, והדברים שאני רואה כמצויים אך בתחילתם נראים לאנשים כאילו כבר הושלמו. האם זה פרדוקסלי? לא. אנשים חושבים כך מכיוון שיש להם תפיסות ומחשבות משלהם. הדברים שאני מתכנן נשלמים באמצעות דבריי (הם נקבעים כשאני אומר כך, ונשלמים כאשר אני אומר כך), אך לא נראה לי שהדברים שאמרתי נשלמו. זה מפני שהדברים שאני עושה כפופים למגבלת זמן, ולכן אני רואה אותם כדברים שלא נשלמו, אך בעיניהם הגשמיות של בני האדם (בשל הבדלים בתפיסת הזמן), הם כבר נשלמו. כעת, רוב האנשים הם חשדניים כלפיי בשל התעלומות שאת פשרן גיליתי. בגלל תחילתה של המציאות, בגלל שכוונותיי אינן תואמות את תפיסותיהם של בני האדם, הם מתנגדים לי ומתכחשים לי. מדובר בשטן שנלכד בעצמו בסבך מזימותיו. (הם רוצים לקבל ברכות, אך הם לא חשבו שאלוהים לא יתאם לתפיסותיהם עד כדי כך, ולכן הם נסוגים.) זו גם השפעה של עבודתי. כל בני האדם צריכים לשבחני, להריע לי ולפאר אותי. הכול בכול מכול כול נמצא בידיי, והכול נמצא בתחום שיפוטי. כאשר כל העמים יזרמו אל ההר שלי, כאשר הבנים הבכורים יחזרו עטורי ניצחון, זו תהיה נקודת הסיום של תוכנית הניהול שלי. זה המועד שבו תושלם תוכנית הניהול בת ששת אלפי השנים שלי. את הכול אני מארגן באופן אישי. כבר אמרתי זאת פעמים רבות. היות שאתם עדיין חיים בתוך תפיסותיכם אני מדגיש זאת חזור והדגש, כדי שלא תעשו כאן שגיאות ותשבשו את תוכניתי. בני אדם אינם יכולים לסייע לי ואינם יכולים להשתתף בניהולי, מכיוון שכעת אתם עדיין אנשים בשר ודם (למרות שאתם שייכים לי, אתם עדיין חיים במישור הגשמי). לכן אני אומר, אלה שעשויים בשר ודם אינם יכולים לקבל את ירושתי. זו גם הסיבה העיקרית שבעטיה אביא אתכם אל ממלכת הרוח.

בעולם, רעידות אדמה הן תחילתו של האסון. ראשית אני גורם לעולם – לכדור הארץ – להשתנות. אחרי כן יופיעו מגפות ורעב. זו תוכניתי, אלה שלביה, ואני אפעיל את הכול כדי לשרתני, כדי להשלים את תוכנית הניהול שלי. אם כן, כל היקום יושמד אפילו בלי התערבותי הישירה. כאשר התגלמתי לראשונה כבשר ודם ונצלבתי, הארץ רעדה רעד אדיר; זה יחזור על עצמו בסוף. רעידות אדמה תחלנה בדיוק ברגע שבו אכנס אל ממלכת הרוח מתוך המישור הגשמי. אם כן, אני אומר שהבנים הבכורים בשום אופן לא יסבלו מן האסון. אנשים שאינם בנים בכורים יישארו באסון ויסבלו. לכן עבור האנושות, כולם נכונים להיות בן בכור. על פי תחושתם המוקדמת של אנשים, זה לא כדי ליהנות מברכות, אלא כדי להימנע מהסבל הכרוך באסון. זו מזימתו של התנין הגדול האדום כאש, אך אני לעולם לא אאפשר לו לחמוק. אני אגרום לו לספוג ממני עונש קשה, ולאחר מכן לקום ולשרת אותי (הדברים מתייחסים להבאת בניי ואנשיי לידי שלמות). הוא ייפול תמיד בתכסיסים של עצמו, תמיד יקבל את שיפוטי ותמיד יישרף באשי. זו המשמעות האמיתית שמאחורי הגרימה לעושי-השירות להלל אותי (השימוש בהם כדי לחשוף את עוצמתי הגדולה). לא ארשה לתנין הגדול האדום כאש להתגנב אל מלכותי ולא אתן לתנין הגדול האדום כאש את הזכות להלל אותי! (מכיוון שהוא אינו ראוי, לעולם אינו ראוי!) אני רק אגרום לו לשרת אותי לאורך כל הנצח! אני רק אתן לו להשתטח אפיים ארצה בפניי. (מצבם של אלה שמושמדים טוב לעומת אלה שנמצאים בתהום הנשייה. ההשמדה היא רק עונש כבד וזמני, אך אלה ששוקעים בתהום הנשייה יספגו עונשים כבדים לנצח, ולכן אני משתמש בהשתטחות אפיים ארצה. אני משתמש בעונשים כבדים משום שאותם אנשים מתגנבים אל ביתי, נהנים ממיטב חסדי ורוכשים ידע כלשהו אודותיי. באשר לאלו שמחוץ לביתי, תוכלו לומר שהבורים לא יסבלו). על פי תפיסותיהם, בני האדם חושבים שהשמדה גרועה מנשייה, אך ההפך הוא הנכון – אלה שנמצאים בתהום הנשייה חייבים להיענש בחומרה לנצח, ואלה שיושמדו יחזרו אל האין לנצח.

הערת שוליים:
א. בנוסח המקורי נכתב "על פי שלי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה