菜單

23.11.18

האמירה המאה ותשע

בכל יום אני אומר אמירות, אומר את דבריי ומגלה את האותות והפלאים הגדולים שלי. כל אלה הם חלק מעבודתה של רוחי, רוח הקודש. בעיני בני האדם אני רק בן אנוש, אך בדיוק באותו בן אנוש אני מגלה את כולי ואת עוצמתי הגדולה.

היות שאנשים מתעלמים מהאדם שאני וממעשיי, הם חושבים שאלה הם דברים שבני אנוש עושים. אך מדוע אינכם חושבים: האם אנשים יכולים לעשות את מה שאני עושה? אנשים אינם מכירים אותי במידה הזאת, הם אינם מבינים את דבריי ואינם תופסים את מעשיי. אנשים מרושעים ומושחתים! מתי אבלע אתכם? מתי אקבור אתכם באגם של אש וגפרית? כמה פעמים גורשתי מקבוצתכם, כמה פעמים בני אדם העליבו אותי, לעגו לי והשמיצו אותי, וכמה פעמים אנשים חרצו עליי את משפטם בפומבי והתריסו נגדי? בני אדם עיוורים! האינכם יודעים שאתם בסך הכול חופן של בוץ בידיי? האינכם יודעים שאתם מושא של הבריאה שלי? כעת חרון אפי משתחרר, ואיש אינו יכול להתגונן מפניו. הם יכולים רק להתחנן שוב ושוב לרחמים. אך היות שעבודתי התקדמה עד לנקודה הזאת, איש אינו יכול לשנותה. אלה שנבראו חייבים לשוב אל הבוץ. העניין אינו שאיני נוהג במידת הצדק, אלא שאתם מושחתים מדי, ברבריים מדי, וזה מפני שנתפסתם בידי השטן והפכתם לכלים בידיו. אני האל הקדוש בכבודו ובעצמו, אי אפשר להכפיש אותי, ואיני יכול להחזיק במקדש טמא. מעתה ואילך, זעמי המשתולל (והוא חמור יותר מחרון אפי) יתחיל להישפך על כל האומות והעמים, ויתחיל לייסר את כל החלאות שיצאו מקרבי אך אינם מכירים אותי. אני שונא בני אדם במידה קיצונית ולא יהיו בי עוד רחמים – אני אמטיר את כל קללותיי. בשום אופן לא יהיו יותר חמלה ואהבה – הכול יוצת ויישרף לאין, ורק מלכותי תיוותר, כדי שאנשיי יהללו אותי בביתי, יפארו אותי ויריעו לי לעד (זהו תפקידם של אנשיי). ידי תתחיל לייסר באופן רשמי הן את אלה שבביתי והן את אלה שמחוצה לו. אף עושי-רשע לא יוכלו לחמוק מלפיתתי וממשפטי. כולם חייבים לעבור את הייסורים האלה ולעבוד אותי. זו מלכותיותי, ויותר מכך – זהו צו מנהלי שאני מפרסם עבור עושי הרשע. איש אינו יכול להושיע אף אחד אחר. הם יכולים רק לטפל בעצמם, אך לא חשוב מה יעשו, הם לא יוכלו לחמוק מידי המייסרת. הסיבה שנאמר שהצווים המנהליים שלי הם קשוחים נחשפת כאן. זו עובדה שכל אחד יכול לראות במו עיניו.

כשאתחיל לכעוס, כל השדים מגדול ועד קטן ינוסו על נפשם בבהלה ובחיפזון, מתוך פחד עמוק שידי תכה אותם למוות. אך איש אינו יכול לחמוק מידיי. אני אוחז בכל מכשירי העינויים. ידי שולטת בכול, הכול נמצא בהישג ידי, ואיש אינו יכול להשתחרר. זוהי חוכמתי. כשבאתי אל הממלכה האנושית כבר סיימתי את כל עבודת ההכנה והנחתי את המסד לתחילת עבודתי בקרב בני האדם (מכיוון שאני הוא האל החכם ושאני מטפל כהלכה במה שיש לעשות ובמה שאין לעשות). לאחר שהכול הוסדר כהלכה, התגלמתי כבשר ודם ובאתי אל הממלכה האנושית, אך איש לא זיהה אותי. מלבד אלה שהארתי את עיניהם, כל בני המרי מתריסים נגדי, משפילים אותי ומפנים לי עורף. אך בסופו של דבר, אני אהפוך אותם למנומסים וכנועים. למרות שלבני האדם נראה שאיני עושה הרבה, עבודתי הגדולה כבר הסתיימה. (כל בני האדם נשמעים לחלוטין לאדם שאני, הן בדבריהם והן בליבם. זהו אות.) היום אני קם ומייסר כל מיני רוחות רעות שמתריסות נגדי. לא משנה כמה זמן הן הלכו בעקבותיי, עליהן להתרחק ממני. איני רוצה אף אחד שמתנגד לי (מדובר באלה שחסרה להם הבנה רוחנית, באלה שרוח רעה אחזה בהם באופן זמני ובאלה שאינם מכירים אותי). איני רוצה אף אחד מהם! כולם יסולקו ויהפכו לבני הנשייה! לאחר שהם ישרתו אותי היום, כולם חייבים לעזוב! אל תישארו בביתי, אל תהיו אוכלי חינם חסרי בושה. כל מי ששייך לשטן הוא בנו של שד והוא יגווע לנצח. כל אלה שמתריסים נגדי יעזבו אותי בשקט, וכך יוסרו עוד מעצורים המאטים את קצב עבודתי ולא יהיו עוד שיבושים. כל הדברים ייעשו לפקודתי ללא כל מכשולים וחסמים. כולם יפלו נוכח מבטי ויושמדו באשי. הדבר מראה את כול-יכולתי ואת חוכמתי המושלמת (זה נעשה בבניי הבכורים). כך תגדל תפארת שמי ותפארתי. על פי מעשיי ונימת דבריי כולכם רואים שהשלמתי לחלוטין את עבודתי בביתי והתחלתי לפנות אל אומות הגויים. אני מתחיל בעבודתי שם ומבצע את השלב הבא בעבודתי.

רוב דבריי אינם תואמים את תפיסותיכם, אך בניי, אל תעזבו. העובדה שהדברים אינם תואמים לתפיסות אנושיות אין משמעה שאין זה קולי. זו בדיוק הסיבה לכך שניתן להוכיח שזהו קולי. אילו הדברים היו תואמים לתפיסות האנושיות, הייתה זו עבודתן של רוחות רעות. אם כן, עליכם להשקיע מאמצים גדולים יותר בדבריי, לעשות כמעשיי ולאהוב את מה שאני אוהב. העידן הסופי הזה הוא גם העידן שבו האסונות יופיעו שוב, וזהו גם העידן שבו אני מגלה את כל תכונותיי. כאשר חצוצרותיי הקדושות תתחלנה להריע כולן, אנשים יהיו באמת מפוחדים, ואז איש לא יעז לעשות מעשי רשע. במקום זאת, הם ישתטחו בפניי ויעריכו את חוכמתי ואת כול-יכולתי. אחרי הכול, אני הוא האל החכם בכבודו ובעצמו! מי יכול להפריך זאת? מי מעז להתקומם נגדי? מי מעז לא להודות בחוכמתי? מי מעז לא להכיר את כול-יכולתי? כאשר רוחי, רוח הקודש, עושה עבודת-אדירים בכל המקומות, כולם מכירים את כול-יכולתי, אך מטרתי עודנה בלתי-מושגת. אני רוצה שאנשים יחזו בכול-יכולתי בשל חרון אפי, ייווכחו בחוכמתי ויראו את תפארתה של ישותי הפיסית. (כל זאת בבנים הבכורים, ללא כל שגיאה. מלבדם, איש אינו יכול להיות חלק מישותי הפיסית; אני ציוויתי על זאת.) בביתי קיימות אינספור תעלומות שאנשים אינם יכולים להבין. כשאני מדבר, אנשים אומרים שאין בי כל רחמים; הם אומרים שרבים כבר אוהבים אותי ברמה מסוימת ושואלים מדוע אני אומר שהם צאצאיו של התנין הגדול האדום כאש? מדוע אנטוש אותם בזה אחר זה? האם לא טוב יותר שיהיו אנשים רבים יותר בביתי? אך אני בכל זאת פועל כך. לא יכול להיות אחד יותר או אחד פחות מהמספר שקבעתי מראש. (זהו הצו המנהלי שלי. לא רק שבני אדם אינם יכולים לשנותו, אלא אפילו אני עצמי איני יכול לשנותו, מכיוון שאיני יכול להיכנע לשטן. די בכך כדי להוכיח את חוכמתי ומלכותיותי. אני האל האחד בכבודו ובעצמו. רק אנשים משתחווים בפניי – אני איני נכנע לאנשים.) זו בדיוק הנקודה שמשפילה ביותר את השטן. האנשים שבחרתי הם כולם צנועים, כנועים, צייתנים וישרים, והם מסוגלים לשרתני בענווה ובעילום שם. (השטן רצה להשתמש בכך כדי להשפילני, אך הדפתי את מתקפתו.) ניתן לראות את טבעי על פי האנשים האלה. כשאחזור לאחר הניצחון בקרב, אמשח את בניי הבכורים למלכים בממלכתי, ורק אז אתחיל לנוח, שכן בניי הבכורים יהיו מלכים לצדי. בניי הבכורים מייצגים אותי ומבטאים אותי. בשירות העניו שהם מעניקים לי בעילום שם הם נשמעים לי; ביושרם הם מוציאים לפועל את דבריי, בכנותם הם אומרים את אשר אני אומר, ובענוותם הם מפארים את שמי (ללא חוצפה או ברבריות, אלא במלכותיות ובחימה). בניי הבכורים! הגיעה העת לשפוט את היקום כולו! אני מרעיף עליכם ברכות, אני מוסר לכם סמכות, ואני מתגמל אתכם בברכות! הכול כבר הוגשם, ואתם מושלים בכול ומארגנים את הכול, שכן אני אביכם, אני המגדל החזק שלכם, אני מקלטכם, אני הגיבוי שלכם, ונוסף על כך אני האל הכול-יכול שלכם – אני בשבילכם הכול! הכול נמצא בידיי, והכול נמצא גם בידיכם. לא רק היום, אלא גם אתמול ואפילו מחר! האם לא ראוי לחגוג זאת? האין הדבר ראוי לתשואות? כולם, קבלו ממני את החלק המגיע לכם! אני נותן לכם את כל מה שיש לי ואיני חוסך מכם דבר, כיוון שכל רכושי הוא נחלתכם ואוצרותיי מסורים בידיכם. זו הסיבה לכך שאמרתי "טוב מאוד" לאחר שבראתי אתכם.

האם אתם יודעים מה מנחה את מעשיכם, מחשבותיכם ודבריכם היום? ומהי הסיבה לכל מה שאתם עושים? אני שואל אתכם, כיצד אתם משתתפים בנשף הכלולות של השה? האם הוא היום? או שמא הוא בעתיד? מהו נשף הכלולות של השה? אתם לא יודעים, נכון? אז אני אסביר לכם. כשבאתי אל הממלכה האנושית, ארגנתי כל מיני סוגים של אנשים, עניינים ודברים כדי לשרת את האדם שאני היום. עכשיו, כשהכול כבר הושלם, אני מסלק הצידה את עושי-השירות. איך זה קשור לנשף הכלולות? כשהאנשים האלה נותנים לי שירות, כלומר כשאני נעשה השה, אני חש את טעמו של נשף הכלולות. במילים אחרות, כל הכאב שעברתי, כל הדברים שעשיתי, כל הדברים שאמרתי, כל מי שפגשתי וכל מה שעשיתי בזמן ששהיתי בקרב האנושות – אלה היו נשף הכלולות. לאחר שהאדם שאני נמשח, אתם הלכתם בעקבותיי (בזמנו הייתי השה), ולכן חוויתם תחת הנהגתי כל מיני כאבים, אסונות, נטישה והשמצות מצד העולם. בני משפחתכם נטשו אתכם, ואתם חיים בצל ברכתי. כל אלה הם נשף הכלולות של השה. אני משתמש במושג 'נשף הכלולות' מפני שכל הדברים שאני גורם לכם לעשות נועדו לזכות בכם. אך כל זה הוא חלק מהנשף. בעתיד, וניתן גם לומר שהיום, כל הדברים שאתם נהנים מהם, כל הדברים שאתם זוכים בהם והסמכות המלכותית שאתם חולקים עמי – כל אלה הם הנשף. אהבתי מסורה לכל האוהבים אותי. אלה שאני אוהב יישארו לנצח, לעולם לא יסולקו ותמיד יימצאו בחיק אהבתי. זה לנצח!

עוד
 כנסיית האל הכול יכול - ישועת הממלכה  
 האל הכול יכול - ביאת המשיח




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה