菜單

16.1.18

אמירתו של האל הכול יכול "רעש שבעת הרעמים – הנבואה שבשורת המלכות תתפשט בכל קצוות תבל" (דקלום על במה)



כנסיית האל הכול יכול | רצון האל | אמירתו של האל הכול יכול "רעש שבעת הרעמים – הנבואה שבשורת המלכות תתפשט בכל קצוות תבל" (דקלום על במה)


האל הכול יכול אומר, "הענקתי את כבודי לעם ישראל ולאחר מכן עקרתי אותו מקרבם והבאתי את בני ישראל למזרח והבאתי את כל בני האדם למזרח. הובלתי את כולם אל האור כדי שיוכלו לשוב ולהתאחד עם האור ולהתחבר אליו, ולא עוד יצטרכו לחפש אותו. אאפשר לכל מי שמחפש אחר האור לשוב ולראות אותו ולראות את הכבוד שהיה לי בעם ישראל. אאפשר לכל האנשים האלה לראות שלפני זמן רב ירדתי אל בני האדם על גבי ענן לבן, ולראות את אינספור העננים הלבנים ואת אשכולות הפרי, וכן את יהוה אלוהי ישראל. אאפשר להם לראות את אדון היהודים, את המשיח הנכסף, ואת הופעתי המלאה אשר מלכים רדפו אותה במרוצת העידנים. אעשה את עבודתה של התבל כולה ואבצע עבודה אדירה, תוך גילוי מלוא כבודי ומלוא מעשיי לאדם באחרית הימים. אגלה את ארשת פניי המכובדת במלואה למי שהמתין לי שנים ארוכות, למי שהשתוקק לבואי על גבי ענן לבן, לעם ישראל שהשתוקק ששוב אופיע ולכל בני האדם שרודפים אותי. זאת כדי שכולם ידעו שלפני זמן רב לקחתי את כבודי והעברתי אותו אל המזרח. הוא כבר לא ביהודה, משום שאחרית הימים כבר הגיעה!

15.1.18

רצון האל | מבחר מתוך ארבעת קטעי דבר אלוהים על "לגבי כתבי הקודש"

 אמן, בשורה, האל הכול יכול, כתבי הקודש

כנסיית האל הכול יכול |רצון האל מבחר מתוך ארבעת קטעי דבר אלוהים על "לגבי כתבי הקודש"

1. במשך שנים רבות, דרך האמונה המסורתית של בני האדם (של המשיחיות, אחת משלוש הדתות הגדולות בעולם) הייתה לקרוא בכתבי הקודש. עזיבת כתבי הקודש אינה אמונה באלוהים. עזיבת כתבי הקודש היא פולחן רע וכפירה, ואפילו כשבני האדם קוראים ספרים אחרים, הספרים האלה חייבים להיות בבסיסם פירוש של כתבי הקודש. כלומר אם אתם אומרים שאתם מאמינים באלוהים, עליכם לקרוא בכתבי הקודש, עליכם לאכול ולשתות מכתבי הקודש, ומחוץ לכתבי הקודש אסור לכם לעבוד אף ספר שלא נוגע לכתבי הקודש. אם תעשו זאת, תבגדו באלוהים. מאז תחילת קיומם של כתבי הקודש, אמונת בני האדם באלוהים הייתה האמונה בכתבי הקודש. במקום לומר שבני אדם מאמינים באלוהים, מוטב לומר שהם מאמינים בכתבי הקודש. במקום לומר שהם התחילו לקרוא בכתבי הקודש, מוטב לומר שהם התחילו להאמין בכתבי הקודש. במקום לומר שהם חזרו אל אלוהים, מוטב יהיה לומר שהם חזרו אל כתבי הקודש. על כן, בני האדם עובדים את כתבי הקודש כאילו הם אלוהים, כאילו הם נשמת אפם וכאילו אם הם היו מאבדים אותם, הם היו מאבדים את חייהם. בני האדם חושבים שכתבי הקודש נעלים בדיוק כמו אלוהים, ויש אפילו כאלה שחושבים שהם נעלים יותר מאלוהים. אם בני האדם נעדרים את עבודתה של רוח הקודש, אם הם לא יכולים להרגיש את אלוהים, הם יכולים להמשיך לחיות, אבל ברגע שהם מאבדים את כתבי הקודש או את הפרקים הידועים והאימרות הידועות מכתבי הקודש, הם כאילו מאבדים את חייהם. לכן, ברגע שבני האדם מאמינים באלוהים, הם מתחילים לקרוא בכתבי הקודש וללמוד את כתבי הקודש בעל-פה, וככל שהם מסוגלים ללמוד קטעים רבים יותר מכתבי הקודש בעל-פה, כך הם מוכיחים יותר שהם אוהבים את אלוהים ושאמונתם רבה. בני האדם שקראו בכתבי הקודש ויכולים לספר עליהם לאחרים הם כולם אחים טובים ואחיות טובות. במשך כל השנים האלה, אמונתם של בני האדם ונאמנותם לאלוהים נמדדו על פי המידה שבה הם הבינו את כתבי הקודש. רוב בני האדם פשוט לא מבינים מדוע הם צריכים להאמין באלוהים, לא יודעים איך להאמין באלוהים, ולא עושים דבר מלבד לחפש בעיוורון אחר רמזים לפיענוח פרקים מכתבי הקודש. הם מעולם לא עסקו בצעידה בכיוון עבודתה של רוח הקודש. לכל אורך הדרך, הם לא עשו דבר מלבד ללמוד ולחקור את כתבי הקודש באופן נואש. איש מעולם לא מצא עבודה חדשה יותר של רוח הקודש מחוץ לכתבי הקודש, איש מעולם לא נפרד מכתבי הקודש, ואיש מעולם גם לא העז להיפרד מכתבי הקודש. בני האדם למדו את כתבי הקודש לאורך כל השנים. הם העלו כל כך הרבה הסברים, והשקיעו כל כך הרבה מאמץ. יש להם גם דעות רבות בנוגע לכתבי הקודש, והם מתפלמסים עליהן בלי סוף, ולכן ישנם כיום יותר מאלפיים פלגים דתיים שונים. כולם רוצים למצוא בכתבי הקודש הסברים מיוחדים כלשהם או תעלומות עמוקות יותר. הם רוצים לחקור את כתבי הקודש ולמצוא בהם רקע לעבודתו של יהוה בעם ישראל, או רקע לעבודתו של ישוע ביהודה, או תעלומות נוספות שאיש עוד לא מכיר. גישתם של בני האדם לכתבי הקודש היא גישה של אובססיה ואמונה, ואיש לא יכול להבין לגמרי את הסודות או המהות של כתבי הקודש. משום כך, התוצאה היא שכיום, לבני האדם עדיין יש תחושת קסם בל-תתואר בכל הנוגע לכתבי הקודש. יתרה מזאת, יש להם אובססיה לכתבי הקודש והם מאמינים בהם. כיום, כולם רוצים למצוא בכתבי הקודש את הנבואות על אחרית הימים, ולגלות מכתבי הקודש איזו עבודה אלוהים עושה באחרית הימים ומה הם האותות לבוא אחרית הימים. על כן, הם עובדים את כתבי הקודש בלהט רב יותר, וככל שאחרית הימים מתקרבת, כך הם מקבלים יותר את הנבואות שבכתבי הקודש, ובמיוחד את אלה על אחרית הימים. יש להם כזו אמונה עיוורת בכתבי הקודש וכזה אמון בכתבי הקודש שהם לא רוצים כלל לחפש את עבודתה של רוח הקודש. בתפיסותיהם של בני האדם, הם חושבים שרק כתבי הקודש יכולים להביא לעבודתה של רוח הקודש, שרק בכתבי הקודש אפשר למצוא את עקבותיו של אלוהים, שרק בכתבי הקודש מסתתרות התעלומות של עבודתו של אלוהים. בני האדם מאמינים שרק כתבי הקודש – ולא אף ספר אחר או אף בן אדם – יכולים להבהיר הכל על אלוהים ועל כלל עבודתו, שכתבי הקודש יכולים להביא את עבודת השמיים לארץ, ושכתבי הקודש יכולים גם לפתוח וגם לחתום את העידנים. משום התפיסות האלה, בני האדם לא ממהרים לחפש את עבודתה של רוח הקודש. לכן, בלי קשר לאופן שבו כתבי הקודש עזרו לבני האדם בעבר, הם הפכו למכשול לעבודה הנוכחית של אלוהים. ללא כתבי הקודש, בני האדם יכולים לחפש את עקבותיו של אלוהים בכל מקום, אך כיום, עקבותיו כביכול מוגבלים לכתבי הקודש. לכן הרחבת עבודתו הנוכחית הפכה קשה כפליים, והפכה למאבק ללא סוף. כל זאת משום הפרקים הידועים והאמרות הידועות מכתבי הקודש, ומשום הנבואות השונות בכתבי הקודש. כתבי הקודש הפכו לאליל בדעתם של בני האדם – הם הפכו לחידה במוחם. בני האדם פשוט לא מסוגלים להאמין שאלוהים יכול לעבוד במנותק מכתבי הקודש, הם לא מסוגלים להאמין שבני אדם יכולים למצוא את אלוהים מחוץ לכתבי הקודש, וקל וחומר שהם לא יכולים להאמין שאלוהים יכול להיפרד מכתבי הקודש במהלך עבודתו הסופית ולהתחיל מחדש. זו מחשבה שלא תעלה על הדעת עבור בני האדם – הם לא יכולים להאמין בכך והם גם לא יכולים לדמיין זאת. כתבי הקודש הפכו למכשול גדול עבור בני האדם לקבלת עבודתו החדשה של אלוהים, והם מקשים על הרחבת העבודה החדשה הזו.

מתוך 'לגבי כתבי הקודש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

14.1.18

סרטי מוסיקת הבשורה | קול הלב של יציר נברא

אלוהים, הישועה, המנון, טוב, הבשורה



כנסיית האל הכול יכול | סרטי מוסיקת הבשורה | קול הלב של יציר נברא


I
רציתי לבכות אך שום מקום לא הרגיש נכון.
רציתי לשיר אבל אף שיר לא נמצא.
רציתי להביע את אהבת יציר נברא.
חיפשתי גבוה ונמוך, אך אף מילה לא יכלה,
יכלה להביע את תחושותיי.
האל המעשי והאמיתי, האהבה בתוך לבי.
ארים את ידי להלל, אשמח שבאת לעולם הזה.

13.1.18

מוסיקת גוספל | כביר ונעלה הינו טבע האל


כנסיית האל הכול יכול |  מוסיקת גוספל | כביר ונעלה הינו טבע האל 



I
חמתו של האל היא על העוולות שמכות באנושות, הן מכות באנושות,
על החושך והרוע שמתקיימים,
כמו על מה שדוחק הלאה את האמת,
ועל כך שיש דברים שמתנגדים לטוֹב.
חמתו מסמלת את קץ כל הדברים, כל הדברים הרעים,
כל הדברים הרעים, כולם,
ויותר מכך מסמלת את קדושתו, מסמלת את קדושתו.
אלוהים מתענג על הצדיקות והאור שעולים ובאים לעולם,
על חיסולם של החושך והרוע.
נחת רוחו מביאה אור לאנושות ויופי לחייה.
הצדק הוא בנחת רוחו של האל; העונג המסמל כל מה שחיובי,
הצדק הוא בנחת רוחו של האל; העונג המסמל כל מה שחיובי,
ומסמל את מה שמבשר טובות.

12.1.18

הסרטון 'אמונה באלוהים' | האם הישמעות לבעלי השררה זהה באמת להישמעות לאלוהים?



 כנסיית האל הכול יכול | הסרטון 'אמונה באלוהים' | האם הישמעות לבעלי השררה זהה באמת להישמעות לאלוהים?


בכתבי הקודש, פאולוס אמר, "כל אדם יהיה כפוף לרשויות השלטון, שהרי אין שלטון שאינם מטעמו של אלוהים, והשלטונות הנוכחיים נקבעו מטעם אלוהים. לכן, כל מי שמתנגד לשלטון מתנגד לצו האל, ומי שמתנגד יקבל על עצמו עינויים" (האיגרת אל הרומים י"ג 1-2). כיצד עלינו המאמינים להתייחס לבעלי השררה? האם הישמעות לבעלי השררה זהה באמת להישמעות לאלוהים?

11.1.18

מוסיקה לחיים | עקרונות חיפוש דרך האמת

מוסיקת גוספל, קול של אלוהים, אלוהים, המנון, שיר נוצרי

כנסיית האל הכול יכולמוסיקה לחיים|עקרונות חיפוש דרך האמת


I
אילו עקרונות בסיסיים מצביעים על דרך האמת?
ראה האם האל פועל, אם האמת מתבטאת;
ראה מי זה שמעיד, ומה זה מביא לך.
שכן האמונה באל משמעה אמונה ברוח האל.
אמונה באל בהתגלמותו היא אמונה בעובדה
שהוא התגלמות של רוח האל,
הוא רוח האל העוטה דמות בשר,
הוא דברו שכעת נהיה בשר.

10.1.18

רצון האל | מבחר מתוך שלושת קטעי דבר אלוהים על "חזון עבודתו של אלוהים"


ישוע, האל הכול יכול, אלוהים, אמונה, החיים

1. יוחנן החל להפיץ את בשורת מלכות השמיים שבע שנים לפני הטבלת ישוע. בעיניהם של בני האדם, נדמה היה שעבודה שעשה היתה נעלה מעבודתו של ישוע מאוחר יותר, אך עם זאת, הוא היה בכל זאת רק נביא. הוא דיבר ועבד לא בתוך מקדש, אלא בערים ובכפרים שמחוץ לו. הוא עשה זאת, כמובן, בקרב העם היהודי, בפרט העניים. לעתים רחוקות בא יוחנן במגע עם אנשים מן הרבדים העליונים של החברה, והפיץ את הבשורה רק בקרב האנשים הפשוטים ביהודה כדי להכין את האנשים הנכונים לאדון ישוע ולהכין לו מקומות מתאימים לעבוד בהם. עם נביא כמו יוחנן שסלל את הדרך, יכול היה האדון ישוע לצאת לדרך הצלב מייד עם הגעתו. כשאלוהים התגלם בבשר ודם כדי לעשות את עבודתו, לא היה עליו לעשות את עבודת בחירתם של בני האדם, ולא היה לו צורך לחפש באופן אישי אנשים או מקום לעבוד בו. הוא לא עשה עבודה כזו כשהגיע; האדם הנכון כבר התכונן לקראתו טרם בואו... יוחנן עבד במשך שבע שנים, כלומר, הפיץ את הבשורה במשך שבע שנים. במהלך עבודתו, יוחנן לא עשה נסים רבים, כי עבודתו היתה סלילת הדרך, זו היתה עבודת הכנה. כל יתר העבודה, העבודה שישוע עמד לעשות, לא היתה קשורה אליו; הוא רק ביקש מבני האדם להתוודות על חטאיהם ולהתחרט, והטביל אנשים, כדי שיוכלו להיוושע. על אף שעשה עבודה חדשה, ופתח בפני האדם דרך שבה מעולם לא הלך בעבר, הוא בכל זאת רק סלל את הדרך לישוע. הוא היה רק נביא שעשה את עבודת ההכנה, ולא היה מסוגל לעשות את עבודתו של ישוע. על אף שישוע לא היה הראשון שדיבר על הבשורה של מלכות השמיים, ועל אף שהוא המשיך בדרך שאליה יצא יוחנן, בכל זאת לא היה אף אדם אחר שיכול היה לעשות את עבודתו, והיא היתה נעלה מעבודתו של יוחנן. ישוע לא יכול היה להכין לעצמו את הדרך; עבודתו בוצעה ישירות בשם אלוהים. ולפיכך, אין זה משנה כמה שנים עבד יוחנן, הוא עדיין היה נביא, ועדיין מי שסלל את הדרך. שלוש שנות העבודה שעשה ישוע עלו על שבע שנות העבודה של יוחנן, כי מהות עבודתו לא היתה זהה.