菜單

24.9.19

חשיפת תעלומת כתבי הקודש' - האם ניתן בכל זאת לזכות בחיים אם אנו חורגים מכתבי הקודש?



כמרים ובכירים נוהגים ללמד אנשים שלא ניתן לכנותם "מאמינים" אם הם חורגים מכתבי הקודש, וכי רק אם הם נצמדים לכתבי הקודש הם יכולים לזכות בחיים ולבוא אל מלכות השמיים.
אם כן, האם נכון שאיננו יכולים לזכות בחיים אם נחרוג מכתבי הקודש? האם כתבי הקודש הם שמעניקים לנו חיים, או האם אלוהים הוא זה שמעניק לנו חיים? ישוע אדוננו אמר: "אתם חוקרים את הכתובים, מפני שאתם חושבים שבהם יש לכם חיי נצח, והם מה שמעיד עליי. ואתם לא רוצים לבוא אליי כדי שיהיו לכם חיים" (יוחנן ה' 40-39). האל הכול יכול אומר, "המשיח של אחרית הימים מביא חיים, ומביא את דרך האמת התמידית והנצחית. האמת הזו היא הנתיב שבו האדם יזכה בחיים והנתיב היחיד שבו האדם יכיר את אלוהים ושבו אלוהים יאשר את האדם" (מתוך "הדבר מופיע בבשר"). אם כן, מקור החיים הוא המשיח, לא כתבי הקודש. רק המשיח הוא מקור החיים, והוא אדונם של כתבי הקודש. סרט זה יסייע לך לזכות בהבנה חדשה של כתבי הקודש!

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה