菜單

30.9.18

קול של אלוהים|4. כיצד אלוהים הוביל וקיים את האנושות עד לימינו

קול של אלוהים|4. כיצד אלוהים הוביל וקיים את האנושות עד לימינו


דברי אלוהים רלוונטיים:

עבודת הניהול של אלוהים החלה בבריאת העולם, והאדם הוא עיקר העבודה הזו. אפשר לומר שבריאת הכל בידי אלוהים נעשתה למען האדם.

29.9.18

קול אלוהים |5. כיצד אלוהים שולט בתבל כולה ומנהל אותה?




דברי אלוהים רלוונטיים:

כמה יצורים חיים ומתרבים במרחבים העצומים של התבל, מצייתים שוב ושוב לחוק החיים ודבקים בכלל אחד קבוע. כל מי שמת לוקח איתו את הסיפורים של כל מי שחיי, וכל מי שחיי חוזר על אותה היסטוריה טרגית של כל מי שמת. על כן, חזקה על האנושות לשאול את עצמה: מדוע אנו חיים? ומדוע אנו צריכים למות?

28.9.18

דבר אלוהים|2. מה הקשר בין כל שלב בעבודתו של אלוהים ושמו של אלוהים?


(1) משמעות אימוץ השם 'יהוה' בידי אלוהים בעידן החוק

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויאמר עוד אלֹהים אל-משה, כה-תאמר אל-בני ישראל יהוה אלֹהי אבֹתיכם, אלֹהי אברהם אלֹהי יצחק ואלֹהי יעקב שלחני אליכם, זה-שמי לעלם וזה זכרי לדר דר" (שמות ג 15).

27.9.18

קול של אלוהים|3. שמו של אלוהים אומנם משתנה, אך מהותו לעולם לא תשתנה.

דברי אלוהים רלוונטיים:

יש האומרים שאלוהים אינו משתנה. הדבר נכון, אך הוא מתייחס להיעדר השינוי בטבעו ומהותו של אלוהים. שינויים בשמו ובעבודתו אינם מוכיחים שמהותו השתנתה; במלים אחרות, אלוהים תמיד יהיה אלוהים, והדבר הזה לא ישתנה לעולם.

26.9.18

דבר אלוהים |1. מדוע אלוהים קרוי בשמות שונים בעידנים שונים? מה חשיבותם של שמותיו של אלוהים?



דברי אלוהים רלוונטיים:

עליך לדעת שבמקור לא היה לאלוהים שם. הוא לקח לו שם אחד, שניים או שמות רבים, רק מפני שהיתה לו עבודה לעשות והיה עליו לנהל את האנושות. יהיה השם שבו הוא מתקרא אשר יהיה, האם הוא אינו נבחר על ידו באופן חופשי?

25.9.18

קול של אלוהים|4. כיצד שלושת שלבי עבודתו של אלוהים מעמיקים בהדרכה כדי שבני האדם יזכו בישועה ויהפכו למושלמים?



דברי אלוהים רלוונטיים:

כלל ניהולו של אלוהים מחולק לשלושה שלבים, ובכל שלב מוצבות דרישות הולמות מהאדם. יתר על כן, עם חלוף העידנים והתקדמותם, דרישותיו של אלוהים מהאנושות כולה גדלות יותר ויותר. כך עבודת הניהול של אלוהים מגיעה לשיאה בהדרגה, עד שהאדם חוזה בעובדת "הופעת הדבר בבשר," ובכך גדלות אף יותר הדרישות מהאדם, והדרישות מהאדם לשאת עדות גדלות אף יותר.

24.9.18

קול של אלוהים|3. מה טיב הבעיה בכך שהאדם לא יכיר באמת שמשיח מבטא? מה ההשלכות של כך שהאדם לא יתייחס למשיח כאל אלוהים?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"בזאת תכירו את רוח האל: כל רוח שמודה שישוע המשיח התגלם כבשר ודם נובעת מאלוהים, וכל רוח שלא מודה שישוע התגלם כבשר ודם לא נובעת מאלוהים. זו רוחו של צורר המשיח" (יוחנן א' ד' 2-3).

"כי רמאים רבים באו אל העולם, והם אינם מודים בכך שישוע המשיח התגלם כבשר ודם. זהו רמאי וצורר המשיח" (יוחנן ב' א' 7).

22.9.18

קול של אלוהים|1. מה פירוש הדבר בדיוק להכיר את אלוהים? האם הבנה של ידע על כתבי הקודש ותיאוריה תיאולוגית יכולה להיחשב להכרת אלוהים?

דברי אלוהים רלוונטיים:

הכרת האל המעשי כוללת את הכרת דבריו וחווייתם ואת תפיסת הכללים והעקרונות של העבודה שעושה רוח הקודש, ואת תפיסת האופן שבו רוח האל עובדת כבשר ודם. אם כן, היא כוללת גם את הידיעה שכל פעולה של האל כבשר ודם נשלטת על ידי הרוח, ושהדברים שהוא אומר הם ביטוי ישיר של הרוח.

21.9.18

קול אלוהים|4. החשיבות של משפטו של אלוהים באחרית הימים ניבטת בתוצאות שהשיגה עבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים.



(1) עבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים נעשית כדי לטהר את בני האדם, להושיעם ולהביאם לידי שלמות, וכדי ליצור קבוצה של מתגברים.

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"מכיוון שקיימת את דברי לשמירה על סבלנות, גם אני אשמור אותך משעת הפיתוי שתבוא על כל העולם, לנסות את כל יושבי הארץ.

20.9.18

רצון האל|2. מה ההבדל בין עבודתם של בני האדם שאלוהים משתמש בהם ועבודתם של מנהיגי דת?


פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויאמר, שמעו נא דברי... לא כן, עבדי משה:  בכל-ביתי, נאמן הוא" (במדבר י"ב 6-7).

"הוי רעי ישראל אשר היו רעים אותם - הלוא הצאן, ירעו הרעים. את החלב תאכלו ואת הצמר תלבשו, הבריאה תזבחו; הצאן, לא תרעו. את הנחלות לא חזקתם ואת החולה לא רפאתם, ולנשברת לא חבשתם, ואת הנדחת לא השבתם, ואת האבדת לא בקשתם; ובחזקה רדיתם אתם, ובפרך. ותפוצינה, מבלי רעה; ותהיינה לאכלה לכל חית השדה, ותפוצינה. ישגו צאני בכל ההרים, ועל כל גבעה רמה; ועל כל פני הארץ נפצו צאני, ואין דורש ואין מבקש" (יחזקאל ל"ד 2-6).

19.9.18

דבר אלוהים|3. יש להכיר בהבדלים בין המשיח בהתגלמותו כבשר ודם ומשיחי שקר ונביאי שקר.



פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"כי אז יקומו משיחי שקר ונביאי שקר, והם יתנו אותות גדולים ומופתים להתעות, אם אפשר, אפילו את הבחירים" (מתי כ"ד 23-24).

"אני הדרך, והאמת והחיים" (יוחנן י"ד 6).

דברי אלוהים רלוונטיים:

18.9.18

קול של אלוהים|7. ההבדל בין מעשים טובים חיצוניים ושינויים בטבעכם.

דברי אלוהים רלוונטיים:

מהו השינוי בטבעו של אדם? עליך לאהוב את האמת, לקבל ברצון את השיפוט ואת הייסורים של דברי אלוהים בעודך חווה את עבודתו, וכן לחוות סבל וזיכוך מסוגים שונים שבאמצעותם תטוהר מהרעלים השטניים שבקרבך.

17.9.18

רצון האל |1. מה ההבדל המהותי בין עבודתו של אלוהים ועבודת של האדם?



דברי אלוהים רלוונטיים:

עבודתו של אלוהים עצמו כרוכה בעבודתה של האנושות כולה, והיא גם מייצגת את עבודתו של התקופה כולה. כלומר, עבודתו של אלוהים מייצגת את התנועה או המגמה של כל עבודתה של רוח הקודש, ואילו עבודתם של השליחים באה בעקבות עבודתו של אלוהים ואינה מובילה את התקופה או מייצגת את מגמת עבודתה של רוח הקודש בתקופה כולה.

16.9.18

קול של אלוהים|1. עליכם לדעת מה מקור התנגדותם של בני האדם לעבודתו החדשה של אלוהים באמונתם באלוהים.



דברי אלוהים רלוונטיים:

הסיבה לכך שהאדם מתנגד לאלוהים נובעת, מצד אחד, מטבעו המושחת של האדם, ומצד שני, מהבורות שיש לו לגבי אלוהים וחוסר ההבנה שלו את עקרונות עבודתו של אלוהים ואת רצונותיו מהאדם. שני ההיבטים האלה מתמזגים לכדי תולדות התנגדותו של האדם לאלוהים.

15.9.18

קול של אלוהים|2. עבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים היא המשפט על כס מלכותו הלבן והגדול, כפי שנובא בספר ההתגלות.

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"כי הגיעה העת להתחיל את המשפט בבית האל" (פטרוס א' ד' 17).

"וארא כסא לבן וגדול, והישב עליו מפניו נסו ארץ ושמים ולא נמצא להם מקום. וארא את המתים הקטנים עם הגדלים עמדים לפני הכסא וספרים נפתחים. ויפתח ספר אחר והוא ספר החיים, וישפטו המתים מן הכתוב בספרים כמעשיהם.

14.9.18

רצון האל |5. מהי בדיוק האמונה האמיתית באלוהים? כיצד יש להאמין באלוהים כדי לזכות בשבחיו?

דברי אלוהים רלוונטיים:

למרות שבני אדם רבים מאמינים באלוהים, מעטים מבינים מהי משמעותה של אמונה באלוהים ומה עליהם לעשות כדי להיות כלבבו של אלוהים. זאת משום שעל אף שבני האדם מכירים את המילה "אלוהים" ומכירים צירופים כמו "עבודתו של אלוהים", הם לא מכירים את אלוהים, וקל וחומר שהם לא מכירים את עבודתו.

13.9.18

רצון האל |2. בחיפושכם אחר הדרך האמיתית, עליכם להתאפיין בהיגיון.



דברי אלוהים רלוונטיים:

אי-אפשר להתייחס לאלוהים ולאדם כאל שווים. האדם לא מסוגל לתפוס ולהבין את מהותו ועבודתו של אלוהים. אם אלוהים לא היה עושה את עבודתו באופן אישי ולא היה מדבר בעולמו של האדם, האדם לעולם לא היה מסוגל להבין את רצון האל, וכך אלוהים לא היה מאשר אפילו את מי שהקדיש את כל חייו לאלוהים.

12.9.18

דבר אלוהים|. עליכם לדעת מה מקור התנגדותם של בני האדם לעבודתו החדשה של אלוהים באמונתם באלוהים.



דברי אלוהים רלוונטיים:

הסיבה לכך שהאדם מתנגד לאלוהים נובעת, מצד אחד, מטבעו המושחת של האדם, ומצד שני, מהבורות שיש לו לגבי אלוהים וחוסר ההבנה שלו את עקרונות עבודתו של אלוהים ואת רצונותיו מהאדם. שני ההיבטים האלה מתמזגים לכדי תולדות התנגדותו של האדם לאלוהים. בני אדם שרק החלו להאמין לאחרונה מתנגדים לאלוהים משום שההתנגדות הזו היא חלק מאופיים, ואילו בני אדם שמאמינים באלוהים מזה שנים רבות מתנגדים לו כתוצאה מחוסר הכרתם את אלוהים, בנוסף לטבעם המושחת.

11.9.18

קול של אלוהים|1. מדוע האדון ישוע קילל את הפרושים? מה בדיוק מהותם של הפרושים?



פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"מדוע גם אתם מפרים את דיבר האל למען המסורת שלכם? הרי אלוהים ציווה 'כבד את אביך ואת אמך' ו'מקלל אביו ואמו מות יומת'. אך אתם טוענים שכל מי שאומר לאביו או לאמו, 'כל דבר שלי שאתם יכולים ליהנות ממנו הרי הוא מתנה', אינו צריך לכבד את אביו ואת אמו, והוא חופשי. לפיכך, ביטלתם את דיבר האל למען המסורת שלכם. צבועים שכמוכם! ישעיהו ניבא עליכם היטב באומרו, 'העם הזה בשפתיו כבדוני ולבו רחק ממני. ותהי יראתם אותי מצוות אנשים מלומדה'" (מתי ט"ו 3-9).

10.9.18

רצון האל | 10. מדוע ניתן להכיר את אלוהים רק על-ידי חוויית עבודתו של אלוהים בהתגלמותו והישמעות לה?



פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"והדבר נהיה בשר וישכן בתוכנו, (ונחזה כבודו ככבוד בן יחיד לאביו,) רב חסד ואמת" (יוחנן א 14).

"ויאמר אליו ישוע, אנכי הדרך והאמת והחיים, לא יבא איש אל האב בלתי על-ידי. לו ידעתם אתי, גם את אבי ידעתם, ומעתה ידעתם אתו וגם ראיתם אתו" (יוחנן כד 6-7).

9.9.18

רצון האל |5. מה ההשלכות והתוצאה של דחיית העולם הדתי את עבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים?



דברי אלוהים רלוונטיים:

בכל תקופה, אלוהים יפתח בעבודה חדשה, ובכל תקופה, תהיה התחלה חדשה בקרב בני האדם. אם האדם יציית רק לאמיתות ש"יהוה הוא אלוהים" ו"ישוע הוא המשיח," החלות רק בעידן יחיד, האדם לעולם לא יעמוד בקצב של עבודת רוח הקודש, ולעולם לא יהיה מסוגל לזכות בעבודתה של רוח הקודש. בלי קשר לאופן עבודתו של אלוהים, האדם צועד בדרכו של אלוהים ללא כל ספק, וצועד בדרכו בזהירות.

8.9.18

קול אלוהים |1. אלוהים גאל את האנושות בעידן החסד, אז מדוע הוא עדיין צריך לעשות את עבודת המשפט שלו באחרית הימים?



פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"...והייתם קדשים, כי קדוש אני" (ויקרא י"א 45).

"רדפו שלום עם כל אדם, וקדושה, שבלעדיה איש לא יראה את האדון" (עברים י"ב 14).

"ואם מישהו שומע את דבריי ולא מאמין בהם, אני לא שופט אותו, משום שלא באתי לשפוט את העולם, אלא להושיע את העולם. מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב 47-48).

7.9.18

קול אלוהים |9. כיצד העובדה שאלוהים מתגלם כבשר ודם כדי לעשות את עבודת המשפט שמה קץ לאמונתה של האנושות באל המעורפל ולתקופה החשוכה של ריבונות השטן?


פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"והיה באחרית הימים, נכון יהיה הר בית יהוה בראש ההרים, ונשא, מגבעות; ונהרו אליו, כל הגוים. והלכו עמים רבים, ואמרו לכו ונעלה אל הר יהוה אל בית אלהי יעקב, וירנו מדרכיו, ונלכה בארחתיו. כי מציון תצא תורה, ודבר יהוה מירושלם. ושפט בין הגוים, והוכיח לעמים רבים; וכתתו חרבותם לאתים, וחניתותיהם למזמרות. לא ישא גוי אל גוי חרב, ולא ילמדו עוד מלחמה. בית יעקב, לכו ונלכה, באור יהוה" (ישעיהו ב 2-5).

6.9.18

רצון האל |2. יש להבין שכל האמת שאלוהים מבטא באחרית הימים היא דרך חיי הנצח.


פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"יש לי עוד דברים רבים להגיד לכם, אך אתם לא יכולים לשאת אותם כעת. ואולם לאחר שהוא, שהוא רוח האמת, יבוא, הוא ידריך אתכם אל האמת כולה, משום שהוא לא ידבר מעצמו, אלא יגיד את מה שהוא ישמע, והוא יראה לכם את הבאות" (יוחנן ט"ז 12-13).

5.9.18

רצון האל| 5. אמונה באלוהים לא צריכה להיות רק למען חיפוש שלווה וברכות.



דברי אלוהים רלוונטיים:

היום, עליכם לעלות על דרך המלך משום שאתם מאמינים באל המעשי. באמונתכם באלוהים, אינכם צריכים לשאוף רק לברכתו אלא לשאוף לאהבת אלוהים ולהכרת אלוהים. באמצעות הנאורות שבאה ממנו ועיסוקכם שלכם, אתם יכולים לאכול ולשתות את דברו, לפתח הבנה אמיתית של אלוהים ולהחזיק באהבת אמת לאלוהים שנובעת מלבכם. במילים אחרות, אהבתכם לאלוהים אמיתית מאוד, כך שאיש לא יוכל להשמיד את האהבה שאתם רוחשים לו או להפריע לה. אז אתם מצויים על דרך המלך של האמונה באלוהים.

4.9.18

קול של אלוהים | 3. יש להכיר בהבדלים בין דרך ההכאה על חטא בעידן החסד ודרך חיי הנצח באחרית הימים.



פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ואם מישהו שומע את דבריי ולא מאמין בהם, אני לא שופט אותו, משום שלא באתי לשפוט את העולם, אלא להושיע את העולם. מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב 47-48).

"לא כל מי שאומר לי 'אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים" (מתי ז' 21).

2.9.18

קול של אלוהים | דבר האל משיג הכל

אלוהים אומר את דבריו ועושה את עבודתו בהתאם לעידנים השונים, ובעידנים שונים, הוא אומר דברים שונים. אלוהים לא מציית לכללים או חוזר על אותה עבודה, והוא לא חש נוסטלגיה לדברים שהיו בעבר. הוא אל שתמיד חדש ולעולם לא ישן, ובכל יום הוא אומר דברים חדשים. עליכם לציית למה שיש לציית לו היום – זוהי אחריותו וחובתו של האדם. יש חשיבות מכרעת לכך שהנוהג יתרכז סביב אורו ודבריו של אלוהים בהווה.