菜單

5.7.18

שיר פולחן | כל הדרך בחברתך

אלוהים, גאולה, מזמורים, שירים חדשים

🎻 .•*¨*•.¸¸ .•*¨*•.¸¸ .•*¨*•.¸¸ .•*¨*•.¸¸ 🎻.•*¨*•.¸ ¸.•*¨*•.¸¸.•*¨*•.¸¸ 🎻




  • I
  • אני נסחף ומשוטט בעולם,
  • מרגיש אבוד וחסר אונים מבפנים.
  • מתעורר מדבריך הרכים,
  • אני מרגיש שראיתי את האור האמתי.
  • אני מקבל את השיפוט של דברך.
  • את שחיתות האדם אני רואה.
  • בהיותי מהרהר בדרכי, מוצא אני את אותו הטבע בי.
  • בחברתך, אין פחד מהסופה הסוערת,
  • או מבדידות שמביא הלילה.
  • בחברתך, אני לא פוחד מהסכנה,
  • או מקשיים של המסע.
  • אחרי דרכים קשות ותלאות אני מברך את האביב היפה.
  • II
  • אני שוקע עמוק בחרטה, אסיר תודה שניצלתי.
  • החסד הגדול שהראית מאפשר לי להמשיך את דרכי.
  • כשאני רחוק, דבריך קוראים לי.
  • אתה מגן עלי מפגיעה, אני מוגן.
  • אני מורד ואז אתה מסתתר.
  • לכן אני שוקע בכאב ללא גבול.
  • כשאני חוזר, אתה מראה לי חסד,
  • אתה מחייך, ומחזיק אותי קרוב.
  • כשהשטן פוגע ופוצע, החום שלך מרפא, ומנחם אותי.
  • כשאני נופל בידי השטן, אתה חולק את מצוקתי וכאבי.
  • אני מאמין שהשחר יבוא, השמיים יהיו שוב כחולים.
  • בחברתך, אין פחד מהסופה הסוערת,
  • או מבדידות שמביא הלילה.
  • בחברתך, אני לא פוחד מהסכנה, או מקשיים של המסע.
  • אחרי דרכים קשות ותלאות אני מברך את האביב היפה.
  • III
  • דבריך הם חיי, אדוננו, אני מתענג על דבריך כל יום.
  • כשהשטן מקיף אותי, דבריך מעניקים לי חכמה וגבורה.
  • כשאני סובל או כשאני נכשל,
  • מילותיך מובילות אותי בזמנים הקשים.
  • כשאני חש מדוכא או חלש,
  • המילים שלך מזינות ומספקות.
  • כשאני נתקל בצרות, דבריך מנחים אותי לעמוד איתן.
  • אני חי ואני מדבר אתך, אין מרחק בינינו בכלל.
  • בחברתך, אין פחד מהסופה הסוערת,
  • או מבדידות שמביא הלילה.
  • בחברתך, אני לא פוחד מהסכנה, או מקשיים של המסע.
  • אחרי דרכים קשות ותלאות אני מברך את האביב היפה,
  • את האביב היפה .בחברתך. 
  • מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה