菜單

30.9.17

כנסיית האל הכול יכול | קול של אלוהים | האמירה השלוש עשרה

בהכרזות קולי נסתרות כמה מכוונותיי, אך האדם לא מכיר או מבין אף אחת מהן. הוא ממשיך לקבל את דבריי מהחוץ ולציית להם מהחוץ, ללא היכולת להבין את לבי או לפענח את רצוני מתוך דבריי. אפילו אם הבהרתי את דבריי היטב, האם מישהו הבין אותם? מציון באתי אל האנושות. מאחר שלבשתי אנושיות של אדם רגיל ועטיתי עור אדם, בני האדם בסך הכל מכירים את המראה החיצוני שלי אך הם לא מכירים את החיים הטמונים בחובי ולא מזהים בי את רוח האל, אלא רק את האדם הבשר ודם. האם ייתכן שאלוהים האמיתי עצמו לא ראוי לכך שתנסו להכיר אותו? האם ייתכן שאלוהים האמיתי עצמו לא ראוי למאמצכם לנסות "לנתח" אותו? אני מתעב את השחיתות של האנושות כולה, אך אני מרחם על חולשתה. אני גם מטפל באופי הישן של האנושות כולה. בהיותכם מבני עמי שבסין, גם אתם חלק מהאנושות, הלא כן? מבין כל בני עמי, ומבין כל בניי – כלומר, מבין אלה שבחרתי בהם מהאנושות כולה – אתם שייכים לקבוצה הנחותה ביותר. זו הסיבה לכך שהשקעתי בכם את המאמץ הגדול ביותר, ועמלתי עליכם הכי הרבה. האם אתם עדיין מוקירים את החיים הברוכים שאתם נהנים מהם כיום? האם אתם עדיין מקשים את לבכם כדי למרוד בי וזוממים את מזימותיכם? אילולא עדיין ריחמתי עליכם ואהבתי אתכם, השטן היה לוכד את האנושות כולה כבר מזמן ו"זולל אותה בתענוג". כיום, מתוך האנושות כולה, אפשר לספור על יד אחת את מי שבאמת מקדיש לי את כל כולו ומי שבאמת אוהב אותי. האם ייתכן שכיום התואר[א] "בני עמי" כבר הפך לרכושכם הפרטי? האם המצפון שלכם פשוט הפך לקר כקרח? האם אתם באמת ראויים להיות העם שנחוץ לי? היזכרו בעבר, והביטו שוב בהווה – מי מכם ריצה את לבי? מי מכם באמת דאג לכוונותיי? אילולא עוררתי אתכם, לא הייתם מתעוררים עוד, אלא הייתם נותרים קפואים, כאילו אתם בתרדמת חורף.

29.9.17

Only Christ of the Last Days Can Give Man the Way of Eternal Life

Sermons and Fellowship About God’s Word “Only Christ of the Last Days Can Give Man the Way of Eternal Life”

124-A-1
Let’s first read a passage of God’s words, “Only Christ of the Last Days Can Give Man the Way of Eternal Life.
The way of life is not something that can be possessed by just anyone, nor is it easily obtainable by all. That is because life can only come from God, which is to say, only God Himself possesses the substance of life, there is no way of life without God Himself, and so only God is the source of life, and the ever-flowing wellspring of living water of life. From when He created the world, God has done much work involving the vitality of life, has done much work that brings life to man, and has paid a great price so that man might gain life, for God Himself is eternal life, and God Himself is the way by which man is resurrected. God is never absent from the heart of man, and lives among man at all times. He has been the driving force of man’s living, the fundament of man’s existence, and a rich deposit for man’s existence after birth. He causes man to be reborn, and enables him to tenaciously live in his every role. Thanks to His power, and His inextinguishable life force, man has lived for generation after generation, throughout which the power of God’s life has been the mainstay of man’s existence, and for which God has paid a price that no ordinary man has ever paid. God’s life force can prevail over any power; moreover, it exceeds any power. His life is eternal, His power extraordinary, and His life force not easily overwhelmed by any created being or enemy force. The life force of God exists, and shines its brilliant radiance, regardless of time or place. God’s life remains forever unchanged throughout the upheavals of heaven and earth. All things pass away, but God’s life still remains, for God is the source of the existence of all things, and the root of their existence. Man’s life originates from God, the existence of the heaven is because of God, and the existence of the earth stems from the power of God’s life. No object possessed of vitality can transcend the sovereignty of God, and no thing with vigor can break away from the ambit of God’s authority. In this way, regardless of who they are, everyone must submit under the dominion of God, everyone must live under God’s command, and no one can escape from His control.

28.9.17

כנסיית האל הכול יכול | קול של אלוהים | האמירה השתים עשרה

האמירה השתים עשרה

כשהברק יוצא ממזרח – וזה גם בדיוק הרגע שבו אני מתחיל לדבר – ברגע שהברק יוצא, הרקיע כולו מואר, וכל הכוכבים מתחילים לשנות את צורתם. נדמה שהאנושות כולה עוברת ניקוי ומיון נאותים. תחת הזוהר של קרן האור הזאת ממזרח, כל בני האדם מתגלים בצורתם המקורית ועיניהם מוכות בסנוורים ומפסיקות לפעול מרוב בלבול. על אחת כמה וכמה, הם לא מסוגלים להסתיר את פרצופם המכוער. שוב, הם כמו בעלי חיים הבורחים מאורי בחיפוש אחר מחסה במערות שבהרים. אולם אף אחד מהם לא יכול להימלט מאורי. כל בני האנוש נתקפים אימה וחרדה וממתינים בציפייה. עם הופעת אורי, כולם שמחים על יום הולדתם, ולצד זאת, כולם מקללים את יום הולדתם. אי-אפשר לבטא רגשות מנוגדים. דמעות של ענישה עצמית נקוות לנהרות, נישאות למרחקים בזרם הסוחף ונעלמות כליל בן-רגע. שוב, יומי הולך וקרב על האנושות, ושוב הוא מעורר את האנושות לחיים ומעניק לאנושות נקודת פתיחה חדשה. לבי פועם, ולפי קצב פעימות לבי, המים רוקדים בשמחה והגלים, על פי הקצב, מכים בשוניות הסלעיות. קשה לבטא את מה שבלבי. אני רוצה שכל הדברים הטמאים יישרפו ויהפכו לאפר ברגע שאביט בהם. אני רוצה שכל בני המרי ייעלמו מפניי ויחדלו להתקיים. לא רק שיצרתי נקודת פתיחה חדשה במקום מגוריו של התנין הגדול האדום כאש, אלא שגם התחלתי בעבודה חדשה בתבל. במהרה, ממלכות העולם יהפכו למלכותי. במהרה, ממלכות העולם יפסיקו להתקיים אחת ולתמיד משום מלכותי, משום שכבר ניצחתי, משום שחזרתי כמנצח. התנין הגדול האדום כאש מיצה את כל המשאבים האפשריים כדי לשבש את תוכניתי, בתקווה למחות את עבודתי מעל פני האדמה, אך האם אני יכול לאבד תקווה משום תכסיסיו הערמומיים? האם ייתכן שאיומיו יפחידו אותי כל כך שאאבד את הביטחון העצמי שלי? מעולם לא הייתה אפילו ישות אחת בשמיים או בארץ שלא החזקתי בכף ידי. הדבר נכון במיוחד לגבי התנין הגדול האדום כאש, הגורם הזה המהווה לי ניגוד גמור? גם הוא רק חפץ שאני שולט בו בידיי, הלא כן?

27.9.17

Musical Drama "Chinese Gospel Choir 19th Performance"



Praise Be to the Return of the Savior
Under a starry, quiet and peaceful night sky, a group of Christians earnestly awaiting the return of the Savior sing and dance to cheerful music. When they hear the joyful news “God has returned” and “God has uttered new words”, they are surprised and excited. They think: “God has returned? He has already appeared?!” With curiosity and uncertainty, one after another, they step into the journey of seeking God’s new words. In their arduous seeking, some people are questioning while others simply accept it. Some people look on without comment, while others make suggestions and search for answers in the Bible—they look but in the end it is fruitless…. Just when they become discouraged, a witness brings them a copy of the Age of Kingdom Bible, and they are deeply attracted to the words in the book. What kind of book is this really? Have they actually found the new words that God has uttered in that book? Have they welcomed the appearance of God?

26.9.17

כנסיית האל הכול יכול | קול של אלוהים | האמירה האחת עשרה

אלוהים, ישוע, שמיים, חופש, מושיע

כנסיית האל הכול יכול  | האמירה האחת עשרה

על כל מי שנמנה על האנושות לקבל את השקפתה של רוחי ולבחון בקפידה כל מילה ומעשה שלו, ויתרה מזו, עליו להתבונן במעשיי המופלאים. איך אתם מרגישים בשעת הופעת המלכות על פני האדמה? כשבניי ובני עמי זורמים אל כס מלכותי, אני פותח בשיפוט באופן רשמי לפני הכיסא הלבן הגדול. כלומר, כשאני מתחיל את עבודתי על פני האדמה באופן אישי, וכשתקופת המשפט מתקרב לקצו, אני מתחיל להפנות את דבריי לתבל כולה ולהשמיע את הקול של רוחי לתבל כולה. באמצעות דבריי, אשטוף ואנקה לחלוטין את כל בני האדם ואת כל צבאות השמיים והארץ, כדי שהאדמה כבר לא תהיה מטונפת ומופקרת, אלא תהפוך למלכות קדושה. אני אחדש את כל הדברים כדי שהם יהיו לשימושי, כדי לטהר אותם מהנופך הארצי ומטעם האדמה שהכתים אותם. על פני האדמה, האדם גישש בחיפוש אחר המטרה והמקור של דבריי והתבונן במעשיי, אך איש מעולם לא הכיר באמת את מקור דבריי ואיש מעולם לא חזה במופלאות של מעשיי. רק כעת, כשאני בא באופן אישי אל בני האדם ואומר את דבריי, האדם זוכה להכיר אותי במקצת, מפנה את המקום השמור "לי" במחשבותיו, ויוצר במקום זאת מקום לאל המעשי שבתודעתם. יש לאדם תפיסות והוא מלא בסקרנות – מי לא ירצה לראות את אלוהים? מי לא ירצה לפגוש את אלוהים? אולם הדבר היחיד התופס מקום מוחלט בלבו של האדם הוא האל שהאדם מרגיש שהוא מעורפל ומופשט. מי היה מבחין בכך אילולא אמרתי לו את זה בפשטות? מי באמת היה מאמין שאני אכן קיים, בוודאות, בלי שמץ של ספק? יש הבדל עצום בין "קיומי" בלבו של האדם לבין "קיומי" במציאות, ואיש לא מסוגל להשוות ביניהם. אילולא הפכתי לבשר ודם, האדם לעולם לא היה מכיר אותי, ואפילו אם הוא היה מתחיל להכיר אותי, הרי שהכרה כזו הייתה בכל שאת תפיסה, הלא כן? בכל יום, אני פוסע בתוך השטף הבלתי פוסק של בני האדם, ובכל יום, אני פועל בקרבו של כל אדם. כשהאדם יראה אותי באמת, הם יהיה מסוגל להכיר אותי בדבריי, והוא יתפוס את אופן דיבורי ואת כוונותיי.

25.9.17

מוסיקת גוספל "לולא הושיעני אלוהים" (סרטון מוסיקלי רשמי)



לולא הושיעני אלוהים לולא הושיעני אלוהים, הייתי נע ונד בעולם, נאבק קשות וכאוב בחטא, כל יום עגום, חסר תקוה. לולא הושיעני אלוהים, הייתי עדיין נדרס ברגליו של השטן, לכוד בחטא ובהנאותיו, בור באשר למה שיהיו חיי. לולא הושיעני אלוהים, הייתי כאן היום בלי ברכותיי, מבלי דעת למה להמשיך לחיות או מהי משמעות חיינו. לולא הושיעני אלוהים, הייתי עדיין מבולבל באמונתי, מעביר את ימיי בחלל ריק, לא אדע במי אתן אמונתי. סוף סוף הבנתי, שידי אלוהים האוהבות אוחזות בידיי בהולכנו. לעולם לא אתעה בדרכי, כי במסלול הנפלא הזה אשאר. סוף סוף הבנתי את כוונת אלוהים ורצינותו כלפי האדם. רשמים כוזבים הוסרו לחלוטין, את בשרי ואת נשמתי לאלוהים אתן.

24.9.17

קול של אלוהים | האמירה העשירית



אהבה, הכנסייה, ישוע , אמן, אלוהים,

 כנסיית האל הכול יכול  | האמירה העשירית


אחרי הכל, עידן המלכות שונה מתקופות העבר. עניינו אינו מה האדם עושה. במקום זאת, אני מבצע את עבודתי באופן אישי לאחר שאני יורד ארצה – עבודה שבני אנוש לא מסוגלים לתפוס או לעשות. מאז בריאת העולם ועד היום, כל השנים האלה תמיד התמקדו בבניית הכנסייה, אך איש לא מדבר על בניית המלכות. על אף שאני מדבר על כך במו פי, האם מישהו מכיר את מהותה? פעם ירדתי אל עולמם של בני האדם וחוויתי את סבלם והשקפתי עליו, אך מבלי להגשים את התכלית של התגלמותי כבשר ודם. כשבניית המלכות תתחיל, התגלמותי כבשר ודם תפתח רשמית בביצוע הכהונה. כלומר, מלך המלכות יתחיל להחיל באופן רשמי את ריבונותו. ניכר מכך שירידת המלכות אל עולם האנושי היא לא רק עניין של מילים ומראה עין, אלא גם מציאות ממשית. זה היבט אחד של פירוש הביטוי "מציאות הנוהג." האדם מעולם לא ראה אפילו מעשה אחד שלי ומעולם לא שמע אפילו אמירה אחת שלי. גם אם הוא היה רואה את מעשיי, מה הוא היה מגלה? ואם הוא היה שומע אותי מדבר, מה הוא היה מבין? ברחבי העולם, האנושות כולה מצויה בתוך האהבה והחמלה שלי, אך באותה מידה, האנושות כולה מצויה תחת המשפט שלי, וכן תחת הניסיון שלי. הייתי רחום ואוהב כלפי האנושות, אפילו כשכל בני האדם היו מושחתים במידה מסוימת. הטלתי ייסורים על האנושות גם כשכל בני האדם השתחוו בציות בפני כס מלכותי. אולם האם יש בן אנוש כלשהו שלא נמצא בעיצומם של הסבל והזיכוך ששלחתי? כמה בני אדם מגששים באפלה בחיפוש אחר האור, וכמה בני אדם מתקשים במרירות במהלך ניסיונם? איוב האמין, אך הוא בכל זאת חיפש מוצא לעצמו, הלא כן? על אף שבני עמי יכולים לעמוד איתן בניסיון, האם יש מישהו שמאמין בכך בלבו מבלי לומר זאת בקול רם? האם לא עדיף שהוא יביע את אמונתו לצד הספקות שבלבו? אין בני אנוש שעמדו איתן בניסיון ומפגינים ציות אמיתי בניסיון. לולא כיסיתי את פניי כדי לא להביט בעולם הזה, מבטי הבוער היה מפיל ארצה את האנושות, מפני שאני לא דורש דבר מהאנושות.

23.9.17

The Church of Almighty God Android App Introduction



The Church of Almighty God Android App Introduction

The Eastern Lightning, the Church of Almighty God came into being because of the appearance and work of Almighty God—the returned Lord JesusChrist of the last days. The church is comprised of all those who accept Almighty God’s work of the last days and are conquered and saved by God’s word. It was entirely founded by Almighty God personally, and is also personally led and shepherded by Him, and it was by no means set up by any man. Christ is the truth, the way, and the life. God’s sheep hear God’s voice. Once you read Almighty God’s word, you will see God has appeared already.

22.9.17

קול של אלוהים | האמירה התשיעית

ברק ממזרח, ישוע, כנסיית האל הכול, שמיים,
כנסיית האל הכול יכול  | האמירה התשיעית
מכיוון שאתם נמנים על בני ביתי ומכיוון שאתם נאמנים במלכותי, כל מעשיכם חייבים לעמוד באמות המידה שאני דורש. אני לא מבקש שתהיו ענן דואה באוויר ותו לא, אלא שתהיו שלג מבהיק, ושתחוננו במהותו, ויתרה מזאת, שתחוננו בערכו. זאת משום שבאתי מארץ הקודש, שלא כמו הלוטוס, שיש לו רק שם, ולא מהות משום שהוא בא מהרפש ולא מארץ הקודש. הזמן שבו שמיים חדשים ירדו ארצה וארץ חדשה תיתלה מעל הרקיע הוא גם בדיוק הזמן שבו אעבוד באופן רשמי בקרב בני האדם. מי מבין בני האדם מכיר אותי? מי חזה ברגע בואי? מי ראה שלא רק שיש לי שם, אלא שמעבר לכך, אני ניחן במהות? אני מוחה את העננים הלבנים בידי ומשקיף מקרוב ברקיע. בחלל, אין דבר שלא סידרתי, ומתחת לחלל, איש לא תורם את מאמצו הזעיר להגשמת היוזמה האדירה שלי. אני לא מציב דרישות קשות לבני האדם על פני האדמה מפני שתמיד הייתי האל המעשי ומפני שאני האל הכול יכול, שברא את האדם ומכיר אותו היטב. האל הכול יכול רואה את כל בני האדם. איך ייתכן שאפילו בני האדם בפינות הנידחות ביותר עלי אדמות נמנעים ממבטה הבוחן של רוחי? על אף שהאדם מכיר את רוחי, הוא גם פוגע ברוחי. דבריי חושפים את פרצופם המכוער של כל בני האדם, חושפים את המחשבות העמוקות ביותר של כל בני האדם, גורמים לאורי להבהיר את יושבי העולם וגורמים להם ליפול תחת מבטי הבוחן. אולם אף על פי שהאדם נופל, לבו לא מעז לסור ממני כמעט בכלל. מבין הברואים, מי לא מתחיל לאהוב אותי בזכות מעשיי? מי לא עורג אליי כתוצאה מדבריי? מי לא מפתח רגשות מסירות בזכות אהבתי? ההשחתה מצד השטן היא הסיבה היחידה שהאדם לא מסוגל להגיע למישור שאני דורש? אפילו אמות המידה הנמוכות ביותר שאני דורש מדאיגות את האדם, וקל וחומר שהוא מודאג מימים אלה, התקופה שבה השטן משתולל ונוהג בעריצות מטורפת, הזמן שבו השטן רומס את האדם כל כך עד שכל גופו של האדם מכוסה בשכבת טינופת. מתי חוסר יכולתו של האדם לדאוג ללבי כתוצאה מקלקלתו לא גרם לי לצער? יכול להיות שאני מרחם על השטן? יכול להיות שאני טועה באהבתי? כשהאדם ממרה את פי, לבי בוכה בסתר; כשהאדם מתנגדים אליי, אני מייסר אותו; כשאני מושיע את האדם ומקים אותו לתחייה, אני מאכיל אותו בדאגה רבה; כשהאדם נשמע לי, לבי קל עליי ואני מיד מרגיש בשינויים עצומים בכל צבאות השמיים והארץ. כשהאדם מהלל אותי, איך אוכל שלא ליהנות מזה? כשהאדם רואה אותי ונופלים בנחלתי, איך אוכל שלא להיות מלא כבוד? האם ייתכן שאני לא מושל בכל מה שהאדם עושה ומקיים את כל מה שהאדם עושה? כשאני לא מכוון את בני האדם, הם בטלים ושלווים, ומאחורי גבי, הם עוסקים בעיסוקים המלוכלכים האלה "הראויים לשבח". האם אתם חושבים שהבשר והדם שאני לובש לא יודעים דבר על מעשיכם, התנהגותכם ודבריכם? שנים רבות סבלתי את הרוח והגשם וכך גם חוויתי את המרירות של העולם האנושי, אך אחרי הרהור קפדני, אף כמות של ייסורים לא יכולה לגרום לאדם הבשר והדם להתייאש ממני, וקל וחומר שאין כל מתיקות שיכולה לגרום לאדם הבשר והדם להפוך לקרים ומדוכדכים או לזלזל בי. האם האופן שבו האדם אוהב אותי באמת מוגבל להיעדר כאב או להיעדר מתיקות?

21.9.17

התוצאה שהושגה באמצעות ידיעת האלוהים




התוצאה שהושגה באמצעות ידיעת האלוהים יום אחד תרגישו שהבורא כבר אינו חידה, שהבורא מעולם לא נסתר מעיניכם, שהבורא מעולם לא הסתיר את פניו מכם, שהבורא כלל אינו רחוק מכם, שהבורא כבר אינו הדבר שאתם משתוקקים אליו כל הזמן במחשבותיכם אך אינכם יכולים להגיע אליו באמצעות רגשותיכם, שהוא באמת ובתמים ניצב על משמרתו מימינכם ומשמאלכם, תומך בחייכם ושולט בגורלכם, שולט בגורלכם.

19.9.17

קול של אלוהים | האמירה השמינית

כנסיית האל הכול יכול  | האמירה השמינית
כשההתגלויות שלי יגיעו לשיאן, וכשמשפטי יגיע אל קצו, יגיע הזמן שבו כל בני עמי יתגלו ויושלמו. צעדיי פוסעים בכל קצות התבל בחיפוש תמידי אחר בני אדם כלבבי המתאימים לשימוש שלי. מי יכול לקום על רגליו ולשתף איתי פעולה? אהבתו של האדם כלפיי עלובה מדי ואמונתו בי מעוררת רחמים. אילו עיקר דבריי לא היו מכוונים לחולשותיו של האדם, הוא היה מתרברב ומגזים, והיה מדבר גבוהה גבוהה וממציא תיאוריות מנופחות, כאילו הוא כל-יודע בכל הנוגע לעניינים שעל פני האדמה. מי מבין אלה שהיו נאמנים לי בעבר עדיין מעז להתרברב, ומי עומד איתן בפניי כיום? מי לא נהנה בסתר מסיכוייו העתידיים? כשלא חשפתי דברים באופן ישיר, האדם לא יכול היה להסתתר והבושה ייסרה אותו. עד כמה יחריף המצב כשאדבר באמצעים אחרים? לבני האדם תהיה אפילו תחושה גדולה יותר של הכרת תודה, הם יסברו שדבר לא יוכל לרפא אותם, והפסיביות שלהם תכבול אותם במקומם. כשהאדם מאבד תקווה, תרועת המלכות מושמעת באופן רשמי, וזה "הזמן שבו רוח האל המחוזקת פי שבעה מתחילה לעבוד," כפי שהאדם מתאר זאת. במילים אחרות, זה הזמן שבו חיי המלכות מתחילים באופן רשמי על פני האדמה, כלומר, הזמן שבו האלוהיות שלי יוצאת לפעול ישירות (ללא עיבוד של המוח). ידיהם של כל בני האדם מתמלאות בעבודה. נדמה שהם קמים לתחייה, כאילו התעוררו מחלום, וברגע שהם ערים, הם מופתעים לגלות שהם מצויים בנסיבות כאלה. בעבר אמרתי דברים רבים על בניית הכנסייה, גיליתי תעלומות רבות, וכשבניית הכנסייה הגיעה לשיאה, היא הסתיימה בפתאומיות. עם זאת, בניית המלכות שונה. רק כשהקרב במישור הרוחני יתקרב לסופו, אתחיל מחדש על פני האדמה. כלומר, רק כשהאדם יעמוד לסגת, אתחיל בעבודתי החדשה באופן רשמי. ההבדל בין בניית המלכות ובניית הכנסייה הוא שבבניית הכנסייה עבדתי באנושיות ששלטה בה אלוהיות. טיפלתי באופיו הישן של האדם באופן ישיר, גיליתי את הווייתו המכוערת של האדם באופן ישיר וחשפתי את מהותו של האדם. כתוצאה מכך, האדם הכיר את עצמו על סמך זה, ולכן הוא היה משוכנע בלבו ובנפשו. בבניית המלכות, אני פועל ישירות באלוהיות שלי ומאפשר לכל בני האדם להכיר את מה שיש לאלוהים ומה שאלוהים הינו על סמך הכרת דבריי, ובסופו של דבר, אני מאפשר להם להכיר את התגלמותי כבשר ודם. כך אני שם סוף לכל עיסוקה של האנושות באל המעורפל ושם סוף למקומו של האל שבשמיים בלבו של האדם. כלומר, אני מאפשר לאדם להכיר את מעשיי כבשר ודם, ולכן אני יכול לחתום את תקופת היותי על פני האדמה.

כנסיית האל הכול יכול | קול של אלוהים | האמירה השביעית

כנסיית האל הכול יכול | האמירה השביעית 
על כל סניפי המערב לשמוע את קולי:
בעבר, האם הייתם נאמנים אליי? האם שמעתם לעצותיי המצוינות? האם יש לכם תקוות שהן מציאותיות ולא מעורפלות או לא בטוחות? נאמנותו, אהבתו ואמונתו של האדם – אינן אלא מה שנהיה על ידי, אינן אנא מה שנתתי אני. עמי, כשאתם מקשיבים לדבריי, האם אתם מבינים את רצוני? האם אתם רואים את לבי? בעבר, כשצעדתם בנתיב השירות, נתקלתם בעליות ובמורדות, בהתקדמויות ובעיכובים, והיו זמנים שבהם הייתה סכנה שתפלו או שאפילו תבגדו בי. אולם האם ידעתם שבכל רגע עסקתי בפעולת הושעתכם? שבכל רגע השמעתי את קולי כדי לקרוא לכם ולהושיע אתכם? כמה פעמים נפלתם ברשתו של השטן? כמה פעמים נלכדתם בפח של בני אדם? ושוב, כמה פעמים שקעתם במאבקים אינסופיים זה עם זה ולא הצלחתם להרפות מעצמכם? כמה פעמים הייתם בגופכם בביתי, אך בלבכם במקום אחר ולא ידוע? אף על פי כן, כמה פעמים הושטתי את ידי כדי להושיע אתכם ולרומם אתכם? כמה פעמים זרעתי בקרבכם את זרעי הרחמים? כמה פעמים לא יכולתי לשאת את מצבכם מעורר הרחמים בשעת סבלכם? כמה פעמים... האם אתם יודעים?

18.9.17

כנסיית האל הכול יכול | האמירה השישית

האמירה השישית

  כנסיית האל הכול יכול  | האמירה השישית
בענייני הרוח, עליכם לנהוג ברגישות עדינה; לדבריי עליכם להיות קשובים היטב. עליכם לשאוף למצב שבו תוכלו לראות את רוחי ואת בשרי ודמי, וכן את דבריי ואת בשרי ודמי כשלמות שלא ניתנת לחלוקה, ולדאוג לכך שהאנושות כולה תוכל לְרַצות אותי בפניי. צעדתי בתבל ברגלי והשקפתי בכל רחביה. התהלכתי בקרב האנושות כולה וטעמתי את הטעמים המתוקים, החמוצים, המרים והחריפים של החוויה האנושית, אך האדם מעולם לא זיהה אותי באמת, והוא גם לא הבחין בי כשהלכתי במרחב. משום שהייתי שקט ולא ביצעתי מעשים על-טבעיים, איש מעולם לא ראה אותי באמת. הדברים היום הם לא כפי שהיו פעם: אני עומד לעשות דברים שהעולם לא ראה מראשית הבריאה. אני עומד לומר דברים שבני האדם לא שמעו לאורך כל העידנים. זאת משום שאני מבקש שהאנושות כולה תכיר אותי כבשר ודם. אלה הם שלבים בניהולי שלאנושות אין שמץ של מושג לגביהם. אפילו כשאני מדבר עליהם בגלוי, האדם כה מבולבל בדעתו עד שלא ניתן לבטא אותם עבורו לכל פרטיהם. בכך נעוצה השפלות המחפירה של האדם, הלא כן? זה בדיוק מה שאני רוצה לתקן בו, הלא כן? במשך כל השנים האלה, לא עבדתי כלל על האדם. במשך כל השנים האלה, אפילו אלה שהיו בקשר ישיר עם התגלמותי כבשר ודם מעולם לא שמעו את הקול הבא ישירות מאלוהיותי. לכן בלתי נמנע שהכרת האל של בני האנוש תלקה בחסר. אולם עניין זה לבדו לא השפיע על אהבת האדם כלפיי במרוצת העידנים. יחד עם זאת, בימים אלה אני משקיע בכם עבודה בהיקף אדיר, מופלאה ובלתי נתפסת, וכן נושא בפניכם דברים רבים. למרות זאת, אפילו תחת תנאים כאלה, בני אדם רבים עדיין מתנגדים לי ישירות. אתן לכם כמה דוגמאות:

17.9.17

כנסיית האל הכול יכול | "אהובי, אנא חכה לי"




אהובי, אנא חכה לי מעל לעצים, מטפס על הירח השלֵו. כמו אהובי, נאה ויפה. הו אהובי, היכן אתה? עכשיו אני דומע. התשמע את בכיי? אתה הוא המעניק לי אהבה. אתה הוא הדואג לי. אתה הוא החושב עליי תמיד. אתה הוא המוקיר את חיי. ירח, שוב לצד האחר של השמיים. אל תיתן לאהובי לחכות זמן רב מידיי. אנא אמור לו שאני מתגעגע אליו. אל תשכח לשאת אתך את אהבתי, לשאת אתך את אהבתי.

16.9.17

כנסיית האל הכול יכול | האמירה החמישית

אור, ברק ממזרח, ישוע, כנסיית האל הכול יכול,


כנסיית האל הכול יכול  | האמירה החמישית

כשרוחי משמיעה קול, היא מביעה את כל הטבע שלי. האם זה ברור לכם? אם העניין הזה לא יהיה ברור לכם, יהיה זה שווה ערך להתנגדות ישירה אליי. האם באמת הבנתם את חשיבותו של העניין? האם אתם באמת יודעים כמה מאמץ ואנרגיה אני משקיע בכם? האם אתם באמת מעזים לחשוף בפניי את מעשיכם? ואתם לא מתביישים לקרוא לעצמכם עמי בפניי – אין לכם בושה ועל אחת כמה וכמה אין לכם היגיון! במוקדם או במאוחר, בני אדם כאלה יגורשו מביתי. אל תתנהגו אליי כאילו אתם בני סמכא, במחשבה שאתם מייצגים את העדות שלי! האם זה דבר שהאנושות מסוגלת לעשות? אם לא היה נשאר דבר מכוונותיכם ומטרותיכם, כבר מזמן הייתם עוברים לנתיב אחר. אתם חושבים שאני לא יודע כמה הלב האנושי יכול להכיל? מכאן ואילך, עליכם להיווכח במציאות של הנוהג בכל הדברים. כבר לא יהיה די בפטפוטי ההבל שפטפטתם בעבר. בעבר, רובכם הצלחתם לחיות על חשבוני בביתי. העובדה שאתם מסוגלים לעמוד איתן כיום נובעת לגמרי מחומרת דבריי. האם אתם חושבים שדבריי נאמרים באקראי ובלי מטרה? לא ייתכן! אני מביט בכל מעמדתי הנעלה ומחיל את ריבונותי על הכל מעמדתי הנעלה. באותו אופן, שילחתי את ישועתי אל פני כל האדמה. אני לא מפסיק להשקיף ממקומי הסודי על כל תנועה של האנושות ועל כל מה שהם אומרים ועושים אפילו לרגע אחד. האנושות היא ספר פתוח עבורי: אני רואה ומכיר כל אדם ואדם. המקום הסודי הוא מקום מגוריי והרקיע הוא המיטה שעליה אני שוכב. כוחותיו של השטן לא יכולים להגיע אליי, משום שאני שופע מלכותיות, צדק ומשפט. דבריי הם תעלומה שלא ניתן לבטא במילים. כשאני מדבר, אתם המומים מבלבול כעופות שזה עתה הושלכו למים ונדמה שאתם לא יודעים דבר כתינוקות שזה עתה נבהלו, מפני שרוחכם הוכתה בתדהמה. מדוע אני אומר שהמקום הסודי הוא מקום מגוריי? האם אתם יודעים את המשמעות העמוקה של דבריי? מי, מכל האנושות, מסוגל להכיר אותי? מי מסוגל להכיר אותי כמו שהוא מכיר את אביו או אמו? במנוחתי במקום מגוריי, אני משקיף בקפדנות: כל בני האדם על פני האדמה מתרוצצים להם, "נוסעים מסביב לעולם" ואצים הלוך ושוב למען גורלם ועתידם. אולם לאף אחד מהם לא נשארת אנרגיה לבנות את מלכותי, ואפילו לא נשאר לכם כוח לנשום. אני בראתי את האנושות ואני הצלתי אותו ממצוקות פעמים רבות, אך בני האנוש האלה כפויי טובה: אף אחד מהם איננו מסוגל למנות את כל המקרים שבהם הושעתי אותם. כמה שנים, כמה מאות שנים חלפו מאז בריאת העולם ועד היום, וכמה נסים עשיתי, כמה פעמים הפגנתי את חוכמתי? אולם כמו משוגע חולה שיטיון או תשוש נפש, ואף לפעמים כמו חיות פרא המדשדשות ביער, אין לאדם כל כוונה להקדיש מחשבה לענייניי. פעמים רבות גזרתי עונש מוות על האדם ודנתי אותו למיתה, אבל איש לא יכול לשנות את תוכנית הניהול שלי. על כן, האדם עדיין בידיי והוא מתגאה בדברים הישנים שהוא דבק בהם. בזכות שלבי עבודתי, שוב הצלתי אתכם – יצורים שנולדו אל תוך המשפחה המושחתת, המנוונת, המטונפת, המזוהמת והגדולה.

15.9.17

כנסיית האל הכול יכול | ריקוד בלט "לולא הושיעני אלוהים"



לולא הושיעני אלוהים לולא הושיעני אלוהים, הייתי נע ונד בעולם, נאבק קשות וכאוב בחטא, כל יום עגום, חסר תקוה. לולא הושיעני אלוהים, הייתי עדיין נדרס ברגליו של השטן, לכוד בחטא ובהנאותיו, בור באשר למה שיהיו חיי. לולא הושיעני אלוהים, הייתי כאן היום בלי ברכותיי, מבלי דעת למה להמשיך לחיות או מהי משמעות חיינו. לולא הושיעני אלוהים, הייתי עדיין מבולבל באמונתי, מעביר את ימיי בחלל ריק, לא אדע במי אתן אמונתי. סוף סוף הבנתי, שידי אלוהים האוהבות אוחזות בידיי בהולכנו. לעולם לא אתעה בדרכי, כי במסלול הנפלא הזה אשאר. סוף סוף הבנתי את כוונת אלוהים ורצינותו כלפי האדם. רשמים כוזבים הוסרו לחלוטין, את בשרי ואת נשמתי לאלוהים אתן.

14.9.17

כנסיית האל הכול יכול | קול של אלוהים | האמירה הרביעית

אור, ברק ממזרח, ישוע, כנסיית
   כנסיית האל הכול יכול  | האמירה הרביע

על כל בני עמי המשרתים אותי להיזכר בעבר: האם אהבתכם כלפיי הייתה מוכתמת בטומאה? האם נאמנותכם אליי הייתה טהורה ובלב שלם? האם הכרתם אותי באמת? כמה מקום תפסתי בלבכם? האם מילאתי אותו לגמרי? עד כמה דבריי השיגו משהו בקרבכם? אל תחשבו שאני טיפש! הדברים האלה ברורים לי לחלוטין. כיום, כשקול הגאולה שלי נישא, האם אהבתכם כלפיי גברה? האם חלק מנאמנותכם אליי הפכה לטהורה? האם אתם מכירים אותי באופן עמוק יותר? האם שבחי העבר הניחו יסודות יציבים לאופן שבו אתם מכירים אותי כיום? כמה מקום תופסת רוחי בתוככם? כמה מקום תופס צלמי בקרבכם? האם אמירותיי פגעו בנקודת התורפה שלכם? האם אתם באמת מרגישים שאין לכם מקום להסתיר את הבושה? האם אתם באמת מאמינים שאתם לא כשירים להיות עמי? אם אתם לגמרי לא מודעים לשאלות לעיל, זו הוכחה שאתם דגים במים עכורים, שאתם שם רק כדי לנפח את מספר בני האדם, ושבזמן שאני אקבע מראש אתם תסולקו ותושלכו לבור התהום בפעם השנייה. אלה דברי האזהרה שלי, ואני אכה במשפטי בכל מי שיקל בהם ראש , ואמיט עליו אסון בזמן שנקבע לכך. לא כך? האם אני עדיין צריך לתת דוגמות כדי להמחיש זאת? האם עליי לדבר בפשטות רבה יותר כדי לספק לכם מופת להבנה? מאז הבריאה ועד היום, בני אדם רבים המרו את פי ולכן הושלכו וסולקו מזרם השחזור שלי. בסופו של דבר גופותיהם יירקבו ורוחותיהם יושלכו לשאול, ועד היום הם עדיין נענשים בחומרה. בני אדם רבים צייתו לדבריי, אך הם התנגדו לנאורות ולהארה שלי, ולכן השלכתי אותם הצדה, והם נפלו לתחומו של השטן והפכו למתנגדיי. (כיום, כל מי שמתנגד לי נשמע רק לדבריי כפי שהם נראים על פני השטח, והוא ממרה את מהותם של דבריי). היו גם רבים שסתם הקשיבו לדברים שאמרתי אתמול, נצמדו לפסולת העבר ולא העריכו את התוצרת של ההווה. בני האדם האלה הם לא רק שבויים של השטן, אלא שהם גם הפכו לחוטאים נצחיים והפכו לאויביי, והם מתנגדים אליי ישירות. בני אדם כאלה הם מושא השיפוט שלי בשיא חמתי, וכיום הם עדיין עיוורים, עדיין מצויים בתחתיות ארץ ונתונים בכבלי אופל (כלומר, בני אדם כאלה הם גוויות רקובות ומשותקות שהשטן שולט בהן. משום שכיסיתי את עיניהם, אני אומר שהם עיוורים). כדאי לתת דוגמה לעיונכם, כך שתוכלו ללמוד ממנה:

13.9.17

כנסיית האל הכול יכול | "שיר על אהבה מתוקה"




שיר על אהבה מתוקה עמוק בליבי, זוהי אהבתך. כה מתוקה, אקרב אליך. דאגתי לך תמתיק את ליבי; לשרת אותך בכל נפשי. אהבתך היא שמנחה את ליבי; אלך בעיקבות אהבתך. אסיט עצמי לפי עיניך; האהבה מראה את שמחת ליבי. האהבה מראה את שמחת ליבי. עכשיו אני חי בעולם אחר, איש מלבדך אינו עמדי. אתה אוהב אותי, אני אוהב אותך; צער ויגון לא יטרידונו. צער ויגון לא יטרידונו. זיכרונות כואבים ילכו להם. זיכרונות כואבים ילכו להם.

11.9.17

קול של אלוהים | הקדמה


למרות שבני אדם רבים מאמינים באלוהים, מעטים מבינים מהי משמעותה של אמונה באלוהים ומה עליהם לעשות כדי להיות כלבבו של אלוהים. זאת משום שעל אף שבני האדם מכירים את המילה "אלוהים" ומכירים צירופים כמו "עבודתו של אלוהים", הם לא מכירים את אלוהים, וקל וחומר שהם לא מכירים את עבודתו. לכן, אין פלא, שכל אלו שאינם מכירים את אלוהים אוחזים באמונה מבולבלת. בני האדם לא מתייחסים ברצינות לאמונה באלוהים משום שהאמונה באלוהים היא דבר זר ומוזר מדי עבורם. כך הם לא עומדים בדרישותיו של אלוהים. במילים אחרות, אם בני האדם לא מכירים את אלוהים ולא מכירים את עבודתו, הם לא ראויים לשימושו של אלוהים, וקל וחומר שהם לא יכולים למלא את רצונו של אלוהים. "אמונה באלוהים" פירושה להאמין שיש אלוהים. זו התפיסה הפשוטה ביותר של אמונה באלוהים. מעבר לכך, האמונה שיש אלוהים אינה זהה לאמונה אמיתית באלוהים. במקום זאת, זוהי מעין אמונה פשוטה עם רבדים דתיים משמעותיים. אמונה אמיתית באלוהים פירושה חוויה של דבריו ועבודתו של אלוהים על פי האמונה שאלוהים הוא ריבון הכול. כך תוכלו להשתחרר מטבעכם המושחת, תמלאו את רצונו של אלוהים ותכירו את אלוהים. רק לאחר מסע כזה ניתן יהיה לומר שאתם מאמינים באלוהים. אולם בני האדם לרוב רואים באמונה באלוהים דבר מאוד פשוט וקל דעת. האמונה של בני אדם כאלה היא חסרת משמעות ואלוהים לעולם לא יאשר אותה, מפני שהם פוסעים בנתיב הלא נכון. כיום, עדיין יש כאלה שמאמינים באלוהים במכתבים ובדוקטרינות נבובות. הם לא מודעים לכך שאמונתם באלוהים ריקה מתוכן ושאלוהים לא יאשר אותה, והם בכל זאת מתפללים לשלום ולמספיק חסד מאלוהים. עלינו לעצור ולשאול את עצמנו: האם האמונה באלוהים באמת יכולה להיות הדבר הכי פשוט בעולם? האם פירושה של האמונה באלוהים אינו אלא קבלת חסד רב מאלוהים? האם בני אדם שמאמינים באלוהים אך לא מכירים אותו, ומאמינים באלוהים אך מתנגדים אליו באמת ממלאים את רצונו של אלוהים? 

10.9.17

כנסיית האל הכול יכול | שמיים וארץ חדשים הופיעו "התבל והרקיע מהללים את אלוהים"


התבל והרקיע מהללים את אלוהים איי... רבים הם השירים והריקודים מלאי חן. התבל וקצות הארץ הופכים לים סוער. איי... השמיים חדשים והארץ חדשה. כל רחבי תבל מלאים הלל. אנחנו צועקים ומדלגים מרוב שמחה. הרים מצטרפים להרים ומים מצטרפים למים, כל האחים והאחיות קשורים לב אל לב. אנחנו מהללים את אלוהים ללא הרף. הברואים אוהבים את אלוהים. באים בשמחה לפני כיסא כבודו לסגוד לו יחדיו. אלוהים גילה בציון את צדקו וקדושתו לתבל. כל אנשי אלוהים קורנים מאושר, מהללים את אלוהים בלי הרף. הללו את אלוהים, הללו את אלוהים! הללויה! הללו את אלוהים, הללו את אלוהים!


9.9.17

כנסיית האל הכול יכול | שבח והלל "אלוהים העביר את כבודו למזרח"




מזמור דברי האלוהים
אלוהים הביא תהילתו למזרח

I
אלוהים נתן תהילתו לישראל ואז לקח אותה מהם,
הביא אותם ואת כל בני האדם למזרח.
אלוהים הוביל את כולם אל האור
כדי שיוכלו להתאחד שוב ולהתחבר אל האור,
ולא עוד יצטרכו לחפש, לחפש את האור.
אלוהים יאפשר לכל מי שמחפש לשוב ולראות את האור,
ואת התהילה שהייתה לו בישראל,
לראות שהוא ירד אל בני האדם על ענן לבן,
לראות את העננים הלבנים ואת אשכולות הפרי,
ולראות את יהוה אלוהי ישראל,
לראות את אדון היהודים, את המשיח הנכסף,
ואת הופעתו המלאה אותה רדפו המלכים במרוצת העידנים.
II
אלוהים יעשה את עבודתה של התבל, ומעשים אדירים,
יגלה תהילתו ומעשיו לאדם באחרית הימים.
אלוהים יראה את ארשת פני התהילה במלואה
למי שהמתינו לו שנים כה ארוכות,
למי שהשתוקק לבואו על גבי ענן לבן,
לישראל שחיכו ששוב יבוא,
ולכל בני האדם שרודפים את האל.
שכולם ידעו שלפני זמן רב הוא לקח את תהילתו
הוא הביא אותה למזרח.
היא כבר לא ביהודה, כי אחרית הימים כבר כאן!

מתוך ״הדבר מופיע בבשר״

8.9.17

כנסיית האל הכול יכול | שמיים חדשים וארץ חדשה/מחזה במה של "המקהלה הסינית", פרק 13


כנסיית האל הכול יכול  | שמיים חדשים וארץ חדשה/מחזה במה של "המקהלה הסינית", פרק 13


בני האנוש השיבו לעצמם את הקדושה שפעם הייתה להם לה... לה... לה... לה... באירוע המשמח הזה, ברגע זה של עליזות (דו בה דו בה), הצדק והקדושה של אלוהים עוברים במרחב התבל (בה בה בה...), וכל האנושות מהללת אותם בלי הפסק. (דו... בה... בה לה בה בה) ערי השמיים צוחקות בעליצות (דו בה דו בה), וממלכות הארץ רוקדות בשמחה. (בה בה בה...) מי לא צוהל ברגע הזה? ומי לא בוכה ברגע הזה? (דו... בה... בה לה בה בה) הארץ במצבה הקדמוני שייכת לשמיים, והשמיים מאוחדים עם הארץ. האדם הוא החוט המאחד את השמיים והארץ, והודות לקדושתו והודות להתחדשותו, השמיים כבר לא נסתרים מהארץ, והארץ כבר לא שותקת כלפי השמיים. (דה לה... דה לה דה... הו...) פני האנושות מעוטרים בחיוכים מסופקים, ולבה כולו מתיקות ללא גבול, מתיקות ללא גבול. (דה לה... דה לה דה דה לה דה) בני האדם לא רבים זה עם זה, (בנג...) ובני האדם לא מכים זה את זה. (בנג...) האם יש בני אדם כלשהם שלא חיים בשלום עם הזולת לאורו של אלוהים? האם יש בני אדם כלשהם שממיטים חרפה על שמו של אלוהים בימיו?


7.9.17

אלוהים הוא מקור חיי האדם




האל הכול יכול אומר, ״אלוהים הוא מקור החיים לכל הבריאה, ללא קשר להבדלים בצורתם של הנבראים או במבנה שלהם. בלי קשר לשאלה איזה סוג של יצור חי אתם, אתם לא יכולים לנוע בניגוד לנתיב החיים שאלוהים קבע. כך או כך, כל מה שאני רוצה הוא שהאדם יבין שללא השמירה וההשגחה של אלוהים, האדם לא יכול לקבל את כל מה שהוא אמור לקבל, גם אם יתאמץ וייאבק בכל מאודו. ללא החיים שאלוהים מעניק, האדם מאבד את תחושת ערכם של חייו ומאבד את תחושת התכלית בחייו.״ הברק ממזרחכנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע. הודעה מיוחדת: הפקת סרט זו הופקה שלא למטרת רווח על ידי כנסיית האל הכול יכול. אין להפיץ סרט זה למטרת רווח לשום צד שלישי, ואנו מקווים שכולם ישתפו אותו ויפיצו אותו בגלוי. בהפיצכם סרט זה, אנא ציין את מקורו. ללא הסכמתה של כנסיית האל הכול יכול, אסור בהחלט לשום ארגון, קבוצה חברתית או אדם לערוך שינויים בתוכנו של סרט זה או להציג אותו באופן מסולף.

6.9.17

כנסיית האל הכול יכול | "לנצח אוהַב את אלוהים" (סרטון מוסיקלי רשמי)


לנצח אוהַב את אלוהים הו, אלוהים! דבריך הובילוני בחזרה אליך. אקבל הכשרה בממלכתך יומם ולילה. כל כך הרבה ניסיונות וייסורים, כל כך הרבה מצוקות. פעמים רבות הזלתי דמעות וחשתי כמוכה יגון, ופעמים רבות נפלתי ברשתו של השטן. אך אתה מעולם לא עזבתני. הנחית אותי דרך קשיים רבים. שמרת עליי לנוכח סכנות רבות. עכשיו אני יודע שאהבתני.



5.9.17

מקורה והתפתחותה של כנסיית האל הכול יכול




כנסיית האל הכול יכול נוצרה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול – ישוע האדון ששב – המשיח של אחרית הימים, וגם תחת שיפוטו וייסורו הצודקים. הכנסייה כוללת את כול אלו שמקבלים באמת ובתמים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, אשר דבר האל כובש ומושיע אותם. את הכנסייה ייסד אך ורק האל הכול יכול, באופן אישי. הוא מנהיג ורועה את הכנסייה באופן אישי - אף אדם לא ייסד את הכנסייה. זוהי עובדה שבה מכירים כל האנשים הנבחרים בכנסיית האל הכול יכול. כול מי שאלוהים בהתגלמותו משתמש בו הוא מי שנבחר לכך מלכתחילה על ידי אלוהים, מי שאלוהים מינה והעיד עליו – בדיוק כפי שישוע בחר ומינה באופן אישי את שנים עשר תלמידיו. אלו שאלוהים משתמש בהם רק משתפים פעולה עם עבודתו, ואינם יכולים לעשות את עבודתו של אלוהים במקומו. לא אלו שאלוהים משתמש בהם ייסדו את הכנסייה – והאנשים שאלוהים בחר אינם מאמינים באנשים שאלוהים משתמש בהם, ואינם חסידיהם. את כנסיות עידן החסד לא ייסדו פאולוס ושליחים אחרים – הן היו תוצרי עבודתו של ישוע האדון, אשר ייסד אותן בעצמו. בדומה לכך, את כנסיית האל הכול יכול באחרית הימים לא ייסדו אלו שאלוהים משתמש בהם – אלא היא תוצר עבודתו של האל הכול יכול. האנשים שאלוהים משתמש בהם רק משקים, מציידים ומנהיגים את הכנסיות, במלאם את חובתו של בן האדם. גם אם האנשים שבחר בהם אלוהים מונהגים, מושקים ומצויידים על ידי אלו שאלוהים משתמש בהם, הם מאמינים אך ורק באל הכול יכול והם חסידיו בלבד. הם מקבלים את דבריו ואת עבודתו ונשמעים להם. זוהי עובדה שאיש אינו יכול להכחיש. בעקבות הופעתו ועבודתו של אלוהים בהתגלמותו, אנשים רבים המאמינים באמת ובתמים באלוהים מכל הדתות והכיתות שמעו סוף כל סוף את קולו של אלוהים, ראו כי ישוע האדון כבר בא וביצע את עבודת השיפוט של אחרית הימים. כולם אישרו כי האל הכול יכול הוא ישוע האדון ששב – וכתוצאה מכך הם קיבלו את עבודתו באחרית הימים. כול אלו שנכבשו בדברו של האל הכול יכול הכפיפו עצמם לשמו. לפיכך, כל האנשים הנבחרים בכנסיית האל הכול יכול מתפללים אל האל הכול יכול, נשמעים לו ועובדים אותו. לאחר שחוו את עבודת השיפוט והייסור של אלוהים, האנשים הנבחרים בסין החלו להעריך את טבעו הצודק וראו את מלכותיותו ואת חרון אפו, ומשכך הם נכבשו כליל בדבר האלוהים והשתטחו אפיים ארצה בפני האל הכול יכול. הם מוכנים להישמע לשיפוט ולייסור שבדבר האלוהים ולקבלם. לפיכך הם זכו בגאולת האלוהים. 

4.9.17

כנסיית האל הכול יכול | האל בהתגלמותו עושה את עבודת כיבוש לב כל האנושות



האל בהתגלמותו עושה את עבודת כיבוש לב כל האנושות האל בהתגלמותו עובד ללא תרועות, עבודתו אינה לוטה בערפל. היא אמיתית וממשית, כשם שאחד ואחד הם שניים, אינה נסתרת, ולא תוליך איש שולל. כל שרואה האדם, ממשי הוא, כמו האמת והידע שהוא לומד. עת תושלם העבודה, היכרותו עם אלוהים תהא חדשה, והתפיסות יעלמו מעיניי המבקשים אחריו. זו לא רק השפעתה של עבודתו על הסינים, אלא ייצוג עבודת כיבוש לב כל האנושות, עבודת כיבוש לב כל האנושות.

3.9.17

כנסיית האל הכול יכול | מוסיקת א-קאפלה "הלל להגשמת עבודתו של אלוהים"



הלל להגשמת עבודתו של אלוהים עבודתו הגדולה של אלוהים משתנה כה מהר, קשה לרדת לעומקה, משכנעת בני אדם. הביטו סביבכם, זה כבר לא כמו לפנים, הכול יפה וחדש. כל דבר ודבר שב לחיים, הכול מתחדש, הכול מיטהר. ניתן שבח לאל, מלאי שמחה, שירי הלל ממריאים אליו השמיימה. הללוהו! שירו תהילה לשמו! הכול מהללים את אלוהים בכל לב. הללוהו! שירו תהילה לשמו! הכול מהללים את אלוהים בכל לב.